به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه اول در جلسه امروز (یکشنبه، یکم تیرماه) کمیسیون برگزار شد.

خبردنا؛ روئسای کمیسیونهای مجلس مشخص شدند.

به گزارش"خبردنا"، در جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن، انتخابات هیأت رییسه برگزار و عزت الله اکبری تالارپشتی رییس شد.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی شد.

بر اساس نتایج آراء حسین بامیری و محمدحسن آصفری نمایندگان مردم لردگان و اراک به عنوان نواب اول و دوم رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس انتخاب شدند. علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون برای نخستین اجلاسیه دور یازدهم مجلس برگزیده شد.

گفتنی است؛ فاطمه مقصودی و حسین خسروی نمایندگان مردم بروجرد و بیرجند به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

در جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، انتخابات هیأت رئیسه برگزار و محمدرضا پورابراهیمی با 22 رای موافق رئیس کمیسیون شد.

حمیدرضا حاجی بابایی طی انتخابات کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به عنوان رئیس این کمیسیون مجلس انتخاب شد.

همچنین محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس یازدهم شد.

انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه اول در جلسه امروز (یکشنبه، یکم تیرماه) کمیسیون برگزار شد.

بر این اساس حسینعلی شهریاری  به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در اجلاسیه اول مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

همچنین علی اصغر باقرزاده و سید محمد پاک مهر نیز به عنوان نواب اول و دوم رییس کمیسیون انتخاب شدند. زهرا شیخی مبارکه نیز به عنوان سخنگو در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم انتخاب شد. فاطمه محمد بیگی و محسن فتحی نیز با کسب اکثریت آراء از اعضای این کمیسیون به عنوان دبیران اول و دوم انتخاب شدند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
مجلس اصولگرا به چه دردی میخوره
اصلاح طلب قدیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
الهی شکر تاجگردون رد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: