به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۸۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
وی ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب ۴۵۹ نمونه از آزمایشگاه‌های سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد و درصد مبتلایان به کووید ۱۹ افزایش چشمگیری داشته است.
خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در دومین روز از تیرماه ۹۹ در بیمارستان‌های استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش‌های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۵۴ مورد گزارش شده است.

وی ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب ۴۵۹ نمونه از آزمایشگاه‌های سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد و درصد مبتلایان به کووید ۱۹ افزایش چشمگیری داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و چرام با توجه به روند افزایش مبتلایان و بستری‌های چند روز اخیر در وضعیت هشدار قرار دارند و اگر تا چند روز دیگر اوضاع بر همین منوال باشد این شهرستان‌ها در شرایط قرمز قرار می‌گیرند.

دکتر یزدانپناه گفت: بی توجهی مردم در استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بحران کرونا، می‌تواند خسارات و آسیب‌های جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها از مهمترین توصیه‌های دانشگاه به مردم است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
بی شک نقش منفی و تاثیر گذار مسئولین در عدم ارائه آمار شهرستانهای استان در بی توجهی مردم به رعایت موازین بهداشتی بسیار پررنگ میباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: