به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
وی ادامه داد: مردم در مرحله اول بیماری به خوبی همکاری کردند لذا تقاضا داریم همکاری بیشتری برای عبور از مرحله خطرناک بیماری داشته باشند.
خبردنا؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۳ نفر رسید.

به گزارش "خبردنا"، محمدمهدی بانشی در نشست شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در چهار هفته اخیر با توجه به وضعیت بیماری در استان‌های همجوار شاهد افزایش کرونایی‌های استان هستیم.

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وارد اپیدمی خطرناک بیماری شدیم و اگر به همین شکل بی‌احتیاطی کنیم به زودی سرنوشتی مانند استان‌های دارای وضعیت قرمز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مردم در مرحله اول بیماری به خوبی همکاری کردند لذا تقاضا داریم همکاری بیشتری برای عبور از مرحله خطرناک بیماری داشته باشند.

این مسوول عنوان کرد: مردم سه اصل استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم شرکت در تجمعات را مدنظر داشته باشند، ضمن اینکه در فاصله‌گذاری پویا اختیاراتی برای اعمال محدودیت‌ها به استانداران داده شده که در ستاد استانی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص فعالیت تالار‌ها دستورالعمل استانی تدوین شده که با چه میزان ظرفیت و همچنین ناظر ویژه فعالیت داشته باشند و اگر رعایت نکنند تعطیلی بلند مدت گریبانگیر آن‌ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: در چهار هفته اخیر نسبت به پنج هفته ابتدایی، مبتلایان به کرونا رشد سه برابری داشته، همچنین فوت شدگان کرونا به ۱۳ نفر رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: