به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
یکی از کاندیداهای انصرافی اصولگرایان حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی به شایعات منتشره نشست محرمانه وی با برخی از بزرگان این جریان باهدف رد اعتبارنامه غلامرضا تاج گردون واکنش نشان داد.

خبردنا: سلام خدمت مردم فهیم و با درایت استان و تبریک به مناسبت دهه کرامت، حقیر از منتقدین جدی و سرسخت غلامرضا تاج گردون، و در انتخابات 98 برای پیروزی کاندید موردنظرم از هیچ کوششی دریغ ننمودم و در راستای وحدت عملی مجدانه تلاش و ایثار نمودم.

حال که انتخابات به حق یا ناحق به پایان رسیده است و منتخبین براساس قانون اساسی برای تائید اعتبار می بایست روند و سیر مراحل قانونی خویش را طی نمایند، عده ای بادمجان دور قاب چین و نخود هر آش، جو را مخدوش و با چاپلوسی کما فی سابق از منتخب خود سهم خواهی و باج گیری نمایند و یا با بیان این گونه مطالب بین جریان انقلابی اختلاف افکنی و چنین وانمود کنند که همه کاره این چند نفرند و به دیگران اهمیت داده نشده است.

علی رغم اینکه در سال 99 تلاشم براین بود مطلبی در این رسانه بیان نکنم اما چند روز گذشته، اشخاصی که هویت آنها برای همگان هویداست مطالب مُضحک و گستاخانه ای در گروهها منتشر و از جلسه محرمانه حقیر با چند نفر از بزرگان یاد کرده اند.

چنین نشستی وجود نداشته و راوی در مراجع قضایی باید پاسخگوی تهمت ها و نشر اکاذیب و جوسازی های خود باشد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: