به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۹۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
۱۴ سال از آغاز عملیات اجرایی هتل ورزش یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد اما هنوز خبری از افتتاح و بهره برداری از این پروژه نیست.

به گزارش خبردنا، عملیات اجرایی هتل ورزش مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سال 86 در زمینی به مساحت 4 هزار و 260 متر مربع در کنار اداره کل ورزش و جوانان این استان آغاز شد ولی بعد از گذشت 14 سال هنوز از افتتاح و بهره برداری از پروژه خبری نیست.

استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن آب و هوایی متنوع گرمسیری و سردسیری شرایط مناسبی برای تمرین و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف دارد که بدون شک با احداث هتل ورزش بخشی از زیرساخت‌های لازم در این راستا تامین می‌شود.

یاسوج عنوان «پایتخت طبیعت ایران» را سال‌هاست با خود یدک می‌کشد در حالی هنوز زیرساخت‌های توسعه توریسم و گردشگری در این استان فراهم نیست و باید برای احداث مکان‌های مورد نیاز برای اسکان مسافران و گردشگران تدبیری شود.

در سال‌های اخیر شاهد وعده‌های بدون سرانجام مدیران استانی در زمینه افتتاح و بهره برداری هتل ورزش یاسوج هستیم تا جایی که سال‌ها از وعده سرخرمن مدیران می‌گذرد ولی هنوز این پروژه اندر خم یک کوچه مانده است.

جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد 15 اردیبهشت ماه 94 گفته بود: پروژه هتل ورزش یاسوج در سال 86 آغاز و هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال 95 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هتل ورزش یاسوج 64 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در صورت تخصیص لازم اعتبار این پروژه تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

سید محمدتقی علوی افزود: سال گذشته دو میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه منظور شد که در صورت نقدینگی پروژه تکمیل و به اتمام می‌رسید که در مجموع چنین اتفاقی رخ نداد و پروژه نیمه تمام مانده است.

وی از برآورد سه میلیارد تومانی برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: در صورت تصویب کمیته برنامه ریزی و نقدینگی این میزان اعتبار تا پایان امسال پروژه هتل ورزش یاسوج به بهره برداری می‌رسد هر چند هم اکنون پیمانکار کژدار و مریض مشغول فعالیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین برای تجهیز هتل ورزش یاسوج پیگیر استفاده از ظرفیت تبصره 19 و ماده 17 هستیم و امیدوارم این مهم نیز اجرایی و شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

هتل ورزش یاسوج در پنج طبقه اسکلت بتنی و به مساحت چهار هزار و 200 مترمربع دارای سالن همایش، رستوران، سوئیت و خوابگاه احداث می‌شود./تسنیم 

ورزشگاه‌های فوتبال ایران , ورزش ایران ,

نام:
ایمیل:
* نظر: