به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
اولتیماتوم روشنفکر به مدیران ناکارآمد استان:
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون گفت: در طی این سال‌ها مدیرانی بر منصب قدرت استان نشستند و با وجود این همه سرمایه در استان متاسفانه هیچ کاری برای مردم استان انجام ندادند

خبردنا: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ارادت خدمت مردم به فرهنگ شهرستان دنا و مردم شهر برف و آفتاب داریم، مردمی که هر چه از خوبی، میهمان نوازی، تحصیل و تهذیب آنها بگوییم کم گفته‌ایم.

به گزارش خبردنا، " مهدی روشنفکر " در جمع مردم سی سخت، اظهارداشت: مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند چرا که این مردم به خصوص مردم استان از ابتدا تا کنون در کنار رهبری بوده‌اند و به آرمانها، ارزشها و شهداء وفادار بوده و هستند که نمونه بارز این پایبندی حضور حماسی مردم در تشیع شهید سردار سلیمانی بود.

روشنفکر افزود: کسانی که می‌گویند مردم  از انقلاب فاصله گرفته‌اند در حقیقت خودشان از انقلاب فاصله گرفته‌اند چرا که مردم آگاه هستند و هیچ گاه از امام و انقلابشان فاصله نمی‌گیرند و در حقیقت مردم از مدیران ناکارامد فاصله گرفته‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در طی این سال‌ها مدیرانی بر منصب قدرت استان نشستند و با وجود این همه سرمایه در استان متاسفانه هیچ کاری برای مردم استان انجام ندادند و ما باید این مدیران ناکارامد را به چالش بکشیم و امروز مدیون به مردم و انقلاب هستند و باید جوابگو باشند.

روشنفکر افزود: مردم باید من مسؤول را و دیگر مسؤولان را به چالش بکشند و از روند کاری ما آگاه شوند، ما باید به مردم جوابگو باشیم چرا که مردم استان ما کارنامه درخشانی در این انقلاب دارند و شایسته بهترین ها هستند.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مردم را حل کنیم و به جوانان و تحصیل کرده ها اتکاء کنیم چرا که مشکل این مردم به دست همین مردم حل می شود و مشکل امروز جامعه و نظام و انقلاب اسلامی و حکومت نیست، مشکل مردم مغزهای فاسد به ظاهر متفکری هست که از پشت به مردم خنجر می‌زنند و با بیگانه همکاری می کنند.

روشنفکر افزود:به مدیران توصیه می کنم که در حل مشکلات مردم انعطاف داشته باشند، با مردم صادق باشند، به مردم دروغ نگویند، با ارباب رجوع با ملایمت و خوبی رفتار کنند، ادارات با همدیگر تعامل داشته باشند و پای کار باشند.

وی گفت: اگر عمری باقی ماند از تمام ظرفیت های استان حتی مخالفانم جهت پیشرفت سرزمینم کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهم کرد و مدیران دست پاک و در تراز مردم  را به کار خواهم گرفت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
احسنت
نماینده یعنی دکتر روشنفکر
انقلابی، ولایی، پاک
نام:
ایمیل:
* نظر: