به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۹۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان:
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای محموله‌های جاده‌‌ای در این استان و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر در گفت‌وگو با خبردنا اظهار داشت: چهار سارق محموله‌ خودروهای باری در محورهای بویراحمد و دنا و لردگان چهار محال و بختیاری دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: گزارش‌های متعددی از سرقت محموله‌های وسایط نقلیه باری سنیگن و نیمه سنگین در محورهای ارتباطی بویراحمد، دنا و برخی محورهای هم مرز با این استان مانند محور ارتباطی لُردگان استان چهارمحال بختیاری به پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

بالش‌زر با تشریح چگونگی اجرای عملیات های ویژه جهت شناسایی و دستگیری این سارقان، ادامه داد: با گشت زنی‌های متعدد و شبانه روزی، بالاخره سارقان محوله‌های باری در محورهای ارتباطی بویراحمد، دنا و حومه این محورها شناسایی و طی عملیات دقیق دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از چهار سارق دستگیر شده سه سارق دارای سابقه سرقت بوده و اکنون در زندان یاسوج بسر می برند.

بالش زر از اعلان 15 فقره سرقت از محموله‌های بار توسط این سارقان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سارقان به 15 فقره سرقت از وسایط نقلیه سنگین و نیمه سنگین در محورهای ارتباطی عنوان شده اعتراف نموده و البته تمامی سارقان هم بومی منطقه هستند.

وی، سن سارقان دستگیر شده را از 20 سال بالا عنوان کرد و افزود: سارقان در زمان سرقت‌ها از اسلحه استفاده نکرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: