به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۹۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴
با حضور استاندار:
وی اظهار داشت: حضور دادستان مرکز استان در این مراسم نشان دهنده اهمیت احداث این پارک و حفاظت از بستر رودخانه و ایمنی شهر است.

خبردنا: حسین کلانتری در آئین کلنگ زنی این پروژه، اظهار داشت: خبرنگاران به جهت مسئولیت خطیرشان در عرصه اطلاع رسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

به گزارش"خبردنا"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ساماندهی رسانه های استان تاکید کرد و گفت: هدف از احداث چنین مجتمع های فرهنگی ایجاد محلی برای تبادل نظر و هم اندیشی اصحاب رسانه و قلم است.

وی بیان کرد: رسالت خبرنگاران مطالبه گری حقوق مردم است و باید به این مهم هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی جامعه عمل پوشاند.

کلانتری با بیان اینکه نخبگان خبری استان به نسبت سایر استان ها فعال تر هستند، عنوان کرد: انتظار می رود خبرنگاران در این محل با نقد منصفانه و در راستای توسعه استان قلم بزنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتباری برای این پروژه پیش بینی شد، افزود: با پیگیری های انجام شده، در شورای برنامه ریزی توسعه استان امسال نیز اعتباری در نظر گرفته شد و تا پایان سال این پروژه به عنوان هدیه دولت تدبیر و امید به خبرنگاران استان تحویل داده می شود.

وی افزود: این پروژه در دو طبقه با زیربنای ۱۲۰ متر احداث می شود.

همچنین، حسین کلانتری در آئین کلنگ زنی پارک ساحلی امید، اظهار داشت: حضور دادستان مرکز استان در این مراسم نشان دهنده اهمیت احداث این پارک و حفاظت از بستر رودخانه و ایمنی شهر است.

استاندار با اشاره به ظرفیت های طبیعی استان، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد استان زیبایی است و شهر یاسوج می تواند همچون نگینی در کشور بدرخشد و این مهم مشروط به استفاده بهینه از این داشته ها است.

وی با اشاره به اینکه احداث پارک در این منطقه یکی از خواسته های به حق مردم این محله بود، گفت: این مکان با احداث پارک آباد می شود و شاهد سیما و منظر مطلوبی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان خواستار حمایت همگانی برای تکمیل هرچه زودتر این پروژه شد و گفت: شهر ما زیباست و به طور قطع با اتمام این طرح زیباتر نیز خواهد شد.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: از انسجام و حمایت شورا استقبال می کنیم و از این انسجام خوشحال هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: