به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد :
این مسئول تصریح کرد: مرکز آمار ایران به کسانی که اطلاعات خانواری خود را وارد سامانه سرشماری کنند به قید قرعه 1 میلیون تومان جایزه می‌دهد .
خبردنا: معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان از لحاظ مشارکت در ثبت اطلاعات آماری در سامانه سرشماری‌ نفوس و مسکن‌کشور تاکنون رتبه 18 کشوری را با 4 و شصت دهم درصد مشارکت مردمی کسب کرده است.

به گزارش"خبردنا" علی شهابی‌نسب افزود : با آغاز اولین مرحله ثبت اطلاعات خانواری و مسکن در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 8 هزار و 464 خانوار با جمعیت آماری 32 هزار و 963 نفر اقدام به درج اطلاعات خانوار و مسکن در سامانه سرشماری نفوس و مسکن کرده اند.

وی اظهار داشت : رتبه نخست مشارکت مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان چرام با 5 و نود و سه دهم درصد تعلق گرفته و پس از آن به ترتیب بهمئی با 5 و هشتاد و سه دهم درصد، لنده 5 و شصت و پنج دهم درصد-دنا 4 ونود و دو دهم درصد-بویراحمد با 4 و هفتادوهشت دهم درصد ، گچساران 4 و سی و هفت دهم درصد، باشت 4 و بیست و پنج دهم درصد و کهگیلویه با 3 و پنجاه و چهار دهم درصد مشارکت به ترتیب مقام نخست تا هشتم در استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرده‌اند.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری و نفوس و مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم با تعامل ادارات ،روابط عمومی ها و کلیه مسئولین استانی و شهرستانی و دهیاران در فرهنگسازی مشارکت ثبت اینترنتی اطلاعات آماری  رتبه و جایگاه استان را در کشور را ارتقاء دهیم.

این مسئول تصریح کرد:  مرکز آمار ایران به کسانی که اطلاعات خانواری خود را وارد سامانه سرشماری کنند به قید قرعه 1 میلیون تومان جایزه می‌دهد .

وی در پایان یادآور شد: تا کنون دو نفر از شهرستان‌های چرام و دنا حائز رتبه در قرعه کشی و دریافت وجه نقد 1 میلیون تومانی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: