به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۰۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

خبردنا: امام جمعه یاسوج تاکید کرد که مردم ایران موافق مذاکره یک‌طرفه در برجام و یا هر مذاکره جهانی دیگر نیستند.

به گزارش خبردنا، حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: مردم ایران هیچ‌گاه اهل مذاکره یک طرفه در برجام و سایر مذاکرات جهانی نبوده و نخواهند بود.

وی با بیان اینکه ایران همواره با مذاکره و تعامل با دنیا موافق و همراهی کرده است، عنوان کرد: مردم ایران اهل تعامل، گفتمان و مذاکره هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی وقایع رخ داده در موضوع برجام، خاطرنشان کرد: ملت ایران اهل مذاکره یکطرفه نبوده و نخواهد بود.

حسینی گفت: ما معتقدیم در مذاکرات باید منافع ملی، عزت و اقتدار ایران اسلامی سرلوحه باشد و با هر مذاکره ای که این سه ویژگی را نداشته باشد مخالف هستیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه حوزه انتخابیه گچساران و باشت در بحث رو اعتبارنامه غلام رضا تاج گردون، ادامه داد: اگرچه رد این اعتبارنامه بطور حتم نگرانی‌هایی برای حامیان این منتخب مجلس داشته اما از اینکه مردم ما به قانون احترام گذاشته و تنشی در منطقه ایجاد نکردند تشکر می‌کنم.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان ما همیشه تابع قانون بوده و آنچه که در زمینه اعتبارنامه تاج گردون اتفاق داد نیز حق قانونی نمایندگان مجلس بوده است.

حسینی گفت: تاج گردون از نیروهای توانمند و متخصص بوده که می تواند در سایر عرصه‌ها به کشور و استان خدمت کند و نباید فکر کرد که مجلس تنها سنگر خدمت به مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث عفاف و حجاب هم اشاره و ادامه داد: دشمنان ما در حال ترویج فرهنگ ابتذال هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رژیم پهلوی هم بدنبال ترویج بدحجابی و بی عفتی بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی جلوی آن گرفته شد

نام:
ایمیل:
* نظر: