به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۰۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ پروژه عمرانی جدیدی در این استان تعریف و اجرایی نمی‌شود.

علی شهابی‌نسب در گفت‌وگو با خبردنا، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده امسال هیچ پروژه عمرانی جدیدی جز در موارد خاص در این استان تعریف نشده و عملیات اجرایی آغاز نمی‌شود.

وی عنوان کرد: تنها در صورتی پروژه جدید در این استان تعریف می‌شود که یکی از نهادها از جمله خیران، بنیاد برکت و ...برای اجرای پروژه‌ای مشارکتی اعلام آمادگی کنند، که در این صورت معادل اعتبار اختصاص یافته توسط این نهادها را سازمان مدیریت با هماهنگی مسئولان و متولیان امر نیز تامین می‌کند.

شهابی‌نسب با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در طول سال در زمینه تخصیص اعتبار در اولویت هستند، ابراز کرد: در زمینه تخصیص و توزیع اعتبارات جز قانونی هیچ موضوع دیگری ملاک نیست و هیچ منطقه و شهرستانی در این زمینه برای من تفاوتی ندارد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 488 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی توزیع شده که از این میزان 119 میلیارد تومان سهم شهرستان بوده و تاکنون 70 درصد اعتبارات استانی تخصیص یافته است.

شهابی‌نسب بیان کرد: اعتبارات بر اساس قانون و شاخص‌های مشخص تخصیص یافته و توزیع می‌شود و از اجرای قانون زره‌ای غفلت نمی‌کنیم و البته شاید درصد ناچیزی(یک یا دو درصد) خطا داشته باشیم.

وی یکی از مهمترین سیاست‌های دولت در سال آخر را تعیین تکلیف پروژه‌های بزرگ عمرانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا عنوان کرد و گفت: امسال پل سوم و چهارم بشار در اولویت کار مسئولان استانی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: