به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۲۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
یزدانپناه خبر داد؛
وی ابراز داشت: تاکنون ۲ هزار و ۴۴۵ نفر بهبود یافته از بیماری کووید-۱۹ داشته ایم.

خبردنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 49 نفر رسید.

به گزارش "خبردنا"؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: متاسفانه امروز یک بیمار ۶۳ ساله در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بر اثر ابتلا به کویید۱۹ جان خود را از دست داد.

وی عنوان کرد: در هشتمین روز از مردادماه؛ ۱۹۹ بیمار مشكوك و يا قطعي مبتلا به كرونا در بخش هاي بیمارستان های استان بستری هستند كه از اين تعداد ۷۷ بيمار كرونايي قطعي مي باشند، همچنين ۱۶ بیمار كرونايي در بخش هاي ويژه بستري هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: تاکنون ۲ هزار و ۴۴۵ نفر بهبود یافته از بیماری کووید-۱۹ داشته ایم.

وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۱۳۶ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بيشترين موارد در بويراحمد، گچساران، كهگيلويه، بهمئی و چرام بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: ویروس کرونا ضعیف نشده و از بین نرفته است و البته به زودی واکسن یا دارویی قطعی هم نخواهد داشت لذا ضروری است در کنار سایر نکات بهداشتی فردی و عمومی هر فردی که از خانه خارج می شود ماسک بزند.

دکتر یزدان پناه ابراز داشت: بارها تاکید شده که هر کسی از خانه بیرون می‌آید باید ماسک داشته باشد اما بیشترین ضرورت استفاده از ماسک در مکان های سربسته و مکان‌هایی است که فاصله فیزیکی به‌درستی قابل رعایت نخواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از ماسک توسط افراد سالم در تماس با بیمار در خانه نیز می‌تواند به عنوان اقدامی پیشگیرانه مفید عمل نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: