به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
عضو شورای شهر خبر داد؛
وی ادامه داد: این پروژه بعد از ۱۵ سال به صورت ناقصل به بهره برداری رسیده که انتظار می‌رود در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
خبردنا؛ عضو شورای شهر یاسوج با انتقاد از رها شدن پل سوم بشار به صورت نیمه تمام، گفت: این پل خروجی ندارد و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش"خبردنا"، فرشید احمدی‌کیش ، اظهار داشت: پل سوم بشار یاسوج خروجی ندارد و در واقع راه و شهرسازی یک لاین این پروژه را تکمیل و به بهره برداری رسانده که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی یکی از مطالبات مردم را تکمیل و بهره برداری کامل پل سوم بشار عنوان کرد و افزود: در شرایط فعلی این پروژه تنها گره ترافیکی را از پل اول به میدان آریو برزن انتقال یافته است.

احمدی‌کیش با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پل سوم بشار در سال ۸۲، ادامه داد: این پروژه بعد از ۱۵ سال به صورت ناقصل به بهره برداری رسیده که انتظار می‌رود در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: احداث پل سوم بشار به طول ۱۳۰ متر و دارای دو دهانه ۲۵ متری و دو دهانه ۴۵ متری با دو باند رفت و برگشت با عرض ۱۱ متر با هدف کاهش بار ترافیکی در ورودی شهر یاسوج از روز اول توسط راه و شهرسازی آغاز شد که هم اکنون این پروژه به صورت کامل تکمیل نشده است.

عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: پل چهارم بشار توسط شهرداری یاسوج در دست اجرا بوده که روند اجرایی پروژه رضایت‌بخش بوده و امیدوارم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: