به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۳۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری کنکور، گفت: بخشی از دولت ستاد ملی کرونا را برای برگزاری کنکور تحت فشار قرار می‌دهد.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبردنا تأکید کرد: در موضوع برگزاری کنکور، همانطور که مقام معظم رهبری در خصوص برپایی مراسم‌های مذهبی و عزاداری محرم نظر ستاد ملی کرونا را فصل الخطاب دانستند، باید اجازه داد ستاد ملی حرف آخر را بزند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما شنیده‌ها حاکی از این است که بخشی از دولت به وزارت بهداشت و کارشناسان ستاد ملی کرونا برای برگزاری کنکور فشار آورده‌اند؛ در حالیکه باید اجازه داد این تصمیم سرنوشت ساز در یک فضای کارشناسی اتخاذ شود و نباید کارشناسان را تحت فشار داد.

سلیمی با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون دکتری، افزود: در برگزاری این آزمون که با جمعیتی به مراتب کمتر برگزار شد، پروتکل‌های بهداشتی زیر سئوال رفت و نشان داد که سازمان سنجش قادر به برقراری تمامی پروتکل‌های پنجگانه کرونا در مراکز برگزاری آزمون نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نگران برگزاری آزمون کنکور هستند و وزارت علوم در برگزاری آزمون دکتری نیز نشان داد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی با اما و اگر مواجه است./

نام:
ایمیل:
* نظر: