به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۳۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
وی اظهارکرد: تاکنون یک نفر در این زمینه بازداشت شده و تلاش‌های برای دستگیری مابقی منازعین ادامه دارد و در دستور کار نیروی انتظامی است.

خبردنا؛ دادستان عمومی و انقلاب یاسوج دستور دستگیری و برخورد قاطع با منازعین و قمه کشان میدان امام حسین (ع) (میدان استانداری) را صادر کرد.

به گزارش"خبردنا"، سید علی ملک حسینی ، در واکنش به انتشار فیلم درگیری و قمه کشی در میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج در فضای مجازی با بیان اینکه جرایم خشن خط قرمز دستگاه قضایی است افزود: با تلاش نیروی انتظامی و دستگیری متهمین، مجازات سنگین قانونی در انتظار آنان خواهد بود.

وی اظهارکرد: تاکنون یک نفر در این زمینه بازداشت شده و تلاش‌های برای دستگیری مابقی منازعین ادامه دارد و در دستور کار نیروی انتظامی است.

ملک حسینی تاکید کرد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که مرحله اول آن برخورد با رانندگان متخلف و کسانی که با حرکات نامتعارف آسایش مردم را سلب کرده بودند و مرحله دوم آن ساماندهی کافی شاپ‌ها و باغات است در مرحله سوم نیز به سراغ حاملین سلاح و برهم زنندگان نظم عمومی و مرتکبین جرائم خشن خواهیم رفت و با این افراد برخورد قاطع و بازدارنده‌ای صورت خواهد گرفت.

گفتنی است که فیلمی از یک درگیری در محدوده میدان امام حسین (ع) یاسوج در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

در این فیلم منازعین با چوب و قمه راننده یک دستگاه خودرو را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و پس از آسیب وارد کردن به خودرواش محل را ترک می‌کنند
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
خوبه دیگه از حداقل هشت نفر یک نفر رو گرفتن اونم حتما انقدر خون ازش رفته طرف خودش حال نداشته دربره:(((
نام:
ایمیل:
* نظر: