به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
معاون مدیریت شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح میثاق در راستای حمایت از بدهکاران در ایام شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تمدید می شود.

خبردنا: سید حمزه موسوی اطهر معاون مدیریت شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات طرح میثاق گفت: هئیت مدیره بانک مسکن با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی در دوران شیوع بیماری کرونا در حمایت از بدهکاران بانک، مشتریان دارای اقساط غیر جاری، با تمدید طرح میثاق تا پایان مردادماه جاری در بند‌های ذیل موافقت نموده است:

۱-بخشودگی کامل خالص جرایم تسهیلات به نسبت واریزی نقدی

۲-بخشودگی خالص جرایم تسهیلات مشارکت مدنی بخش مسکن همزمان با تقسیط مطالبات

۳-تسهیل درضوابط فروش تدریجی درصورت تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری تسهیلات مشارکت مدنی

۴-تغییر نام مدیون بدون واریز درصد به طوری که آن دسته از مشتریان که به صورت وکالتی ملکی را خریداری

نموده اند امکان تبدیل سند وکالتی به قطعی بدون واریز درصد را دارند.

معاون مدیریت شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس طرح میثاق دارندگان اقساط معوق تا پایان مردادماه فرصت دارند با واریز بدهی خود مشمول بخشودگی جرایم شوند.

او گفت: این مشتریان الزامی به مراجعه حضوری به شعب برای بهره مندی از این بخشودگی ندارند و آنان می‌توانند از طریق هر یک از درگاه‌های اینترنتی بانک مسکن نیز به صورت غیر حضوری نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

او بیان کرد: دارندگان اقساط معوقه در بانک مسکن استان در ازای پرداخت هر میزان از بدهی خود به همان نسبت مشمول بخشودگی خالص جرایم می‌شوند.

معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان این طرح را فرصت مناسبی برای خریداران وکالتی ملک عنوان کرد و بیان داشت: بسیاری از تسهیلات گیرندگان که اقدام به فروش ملک خود کرده اند به این دلیل که ملک مورد معامله در رهن بانک بود اقدام به فروش وکالتی کرده اند که مسایل و پیامد‌های حقوقی خاص خود را دارد و اکنون با فرصت ایجاد شده امکان انتقال سند قطعی به نام خریدار بدون نیاز به واریز بخشی از بدهی به وجود آمده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: