به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۶۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
آنچه بدور از همه روایت های اینچنینی مبرهن و مشخص است این است که سید " ضیاء هاشمی " مدیرعامل سابق ایرنا و اگر بپذیریم که حکم رایزن فرهنگی او همچنان معتبر و لغو نشده باشد ، رایزن فرهنگی ایران در سوئد که براساس اصول کاری باید در محل ماموریتش باشد همچنان در تهران است و به سوئد نرفته یا اعزام نشده !

خبردنا :  ماموریت مدیر عامل سابق ایرنا به سوئد در هاله ای از ابهام است .

به گزارش " خبردنا "،  سید " ضیاء هاشمی " که پس از عزل و برکناری از مدیریت عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) ، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رایزن فرهنگی ایران در " سوئد " منصوب شده بود پس از 65 روز  از این انتصاب همچنان در تهران است و به این ماموریت اعزام نشده است !

پیگیری های " خبردنا " روایت های مختلفی از این ابهام را گزارش می دهد ، از " کرونا " و محدودیت های سفرهای بین المللی تا انصراف سید ضیا و البته لغو حکم رایزن فرهنگی او ، روایت های مختلف و متضادی است که این روزها در باب این ابهام به گوش می رسد .

آنچه بدور از همه روایت های اینچنینی مبرهن و مشخص است این است که سید " ضیاء هاشمی " مدیرعامل سابق ایرنا و اگر بپذیریم که حکم رایزن فرهنگی او همچنان معتبر و لغو نشده باشد ، رایزن فرهنگی ایران در سوئد  که براساس اصول کاری باید در محل ماموریتش باشد همچنان در تهران است و به سوئد نرفته یا اعزام نشده !

البته یک احتمال دیگر را هم می توان در نظر گرفت که رایزن فرهنگی ایران در سوئد از تهران بصورت دورکاری مشغول خدمت است !

می طلبد مدیرعامل سابق ایرنا بنا به اصل احترام به افکار عمومی ، روشنگری لازم را در این خصوص انجام داده و ناگفته پیداست که " خبردنا " آماده انتشار پاسخ هاشمی است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
1
1
مانده تا از منسوبینش حمایت کنه
نام:
ایمیل:
* نظر: