به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
وی خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی‌های شرکت هواپیمایی ATR۷۲ که ابتدای ماه جاری در این فرودگاه اقدام به پرواز آزمایشی کرده هنوز به ما اعلام نشده است.

خبردنا: مدیر فرودگاه یاسوج از باز شدن پای شرکت هواپیمایی هما جمهوری اسلامی ایران به این فرودگاه خبر داد و گفت: این هفته دو پرواز آزمایشی داریم.

به گزارش"خبردنا"، علی محسنیان، اظهار داشت: دو پرواز آزمایشی امروز دوشنبه و پنجشنبه این هفته توسط هواپیمای ایرباس ۱۴۰ مسافر در فرودگاه یاسوج انجام می‌گیرد.

وی افزود: به‌دنبال بهسازی‌ها و تغییرات اساسی صورت گرفته در فرودگاه یاسوج هم اکنون امکان نشست و برخاست هواپیمای ایرباس در این فرودگاه وجود دارد.

محسنیان با تشریح وضعیت کنونی زیرساخت‌های فرودگاه یاسوج برای پرواز هواپیمای ایرباس، خاطرنشان کرد: طول باند پرواز در این فرودگاه از دو هزار و ۶۰۰ متر به سه هزار و ۲۰۰ متر ارتقاء یافته که این ارتقاء می‌تواند زمینه ساز پرواز‌های هواپیما‌های بزرگ باشد.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرواز هواپیما‌های با بدن متوسط اکنون در این فرودگاه امکانپذیر بوده و شرکت هواپیمایی ایرباس به همین خاطر در هفته جاری دو پرواز آزمایشی در فرودگاه یاسوج انجام می‌دهد.

محسنیان با بیان اینکه نشست و برخاست هواپیمایی ایرباس ۳۱۹ را می‌توان مهمترین رخداد در صنعت فرودگاهی و هوانوردی فرودگاه یاسوج از شروع کار تاکنون دانست، یادآورشد: شرکت هواپیمایی ایرباس بعد از دو پرواز آزمایشی، نتیجه بررسی‌های خود را اعلان می‌کند.

وی گفت: بررسی‌های فنی و بازرگانی این شرکت بعد از پرواز‌ها آزمایشی انجام و البته استمرار پرواز‌های این شرکت در فرودگاه یاسوج به استقبال مردم، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بستگی دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی‌های شرکت هواپیمایی ATR۷۲ که ابتدای ماه جاری در این فرودگاه اقدام به پرواز آزمایشی کرده هنوز به ما اعلام نشده است.

محسنیان، قیمت پرواز‌های هواپیمایی ایرباس برای فرودگاه یاسوج را در شرایط کنونی ۲۱۹ هزار تومان ذکر کرد و اظهار داشت: قیمت عنوان شده به عقیده ما قیمت بسیار مناسبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: پرواز‌های آزمایشی ایرباس امروز دوشنبه از ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه صبح از تهران به یاسوج و ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه از یاسوج به تهران انجام شد و زمان پرواز آزمایشی هواپیمایی ایرباس در روز پنج شنبه این هفته ساعت هفت و پنج دقیقه صبح از تهران به یاسوج و ساعت ۹ صبح از یاسوج به تهران است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
شرکت هواپیمایی ایرباس نداریم تو ایران!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: