به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حواشی اخیر و آنچه توهین وی به مردم دیشموک قلمداد می‌شد واکنش نشان داد.

خبردنا: احد جمالی در نشست فرمانداران با استانداران کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دولت امسال آخرین هفته دولت تدبیر و امید بوده خدمات ارائه شده این دولت به کشور به عنوان دولت نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی قابل دفاع است لذا بحث‌های لازم انجام و قرار شد بیلان کار دولت آقای روحانی ارائه شود.

وی با اشاره به انتخابات آینده گفت: کم‌کم به طرف تشکیل ستاد انتخابات خواهیم رفت و برای برگزاری خوب انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی خواهیم کرد، ضمن اینکه در شهرستان‌های گچساران و باشت نیز انتخابات میان دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود.

این مسئول خطاب به استاندار گفت: پری روز بعد از شرکت در نشست استانی مقابله با کرونا که جلسه خوبی هم بود صحبتی داشتم که متاسفانه بد انعکاس داده شد من گلایه داشتیم از عزاداری شلوغی که بدون رعایت پروتکل‌ها پنجشنبه گذشته در شهر دیشموک صورت گرفته بود.

وی عنوان کرد: مراسم بسیار شلوغی بود و اصلا رعایت پروتکل‌ها نشده بود اگر گلایه‌ای می‌کنیم فقط سلامت مردم را مدنظر داریم چون به عنوان حاکمیت متکفل حفظ سلامت مردم هستیم.

معاون استاندار عنوان کرد: ما به مردم دیشموک علاقه‌مندیم حتی با دو نفر از مدیران در سطح استان در راستای دفاع از محرومیت دیشموک برخورد داشتیم و همین دو هفته قبل هم به دستور شما(استاندار) جلسه‌ای داشتم و برنامه دفتر تسهیل‌گری دیشموک طرح و تقسیم کار شد و مصوب کردیم کارهایی هم انجام شود.

این مسئول عنوان کرد: گلایه دیگری داشتم از پلمب‌هایی که شکسته می‌شوند و افرادی که نسبت به سلامت مردم متجاهر هستند به غیر از این دو مورد دیگر صحبتی نداشتم در حالی که اعلام و از اکثریت قریب به اتفاق مردم استان به دلیل همکاری در مبارزه با کرونا تشکر کردم چرا که رعایت پروتکل‌ها را داشتند اما متاسفانه بداخلاقی آنچنانی صورت گرفته و این دو قسمت را کنار هم گذاشتند که متاسفم.

جمالی خاطرنشان کرد: امیدواریم ادب، تربیت و صداقت در وجود همه ما متجلی شود چرا که اعتقاد راسخ داریم که نیات، گفتار و اعمال ما همه در نزد خداوند محفوظ است.

 برخی رسانه‌ها مدعی هستند احد جمالی در نشست ستاد کرونا در واکنش به انتشار فیلمی از مراسم خاکسپاری و عزاداری در دیشموک کهگیلویه گفته سخت ترین کار دنیا این است که آدم‌های احمق را قانع کنی!

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
1
برای خودت و استاندار بد تر از خودت متاسف باش
نام:
ایمیل:
* نظر: