به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۷۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
یزدانپناه خبر داد؛
یزدان پناه اظهار داشت: از ۱۷۶ نمونه دریافت شده از بیماران، ۹۶ درصد نمونه‌های مثبت در شهرستان‌های بویراحمد (٤٥)، کهگیلویه (٣٧) و گچساران (١٤) بود.
خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۷۱ نفر خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، پرویز یزدانپناه گفت: امروز متاسفانه یک بیمار ۶۱ ساله گچسارانی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج جان خود را از دست داد.
 
وی افزود: در بیست و هفتمین روز از مردادماه، ۲۰۲ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۸۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

ریس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۵۸۰ مورد گزارش شده است.

یزدان پناه اظهار داشت: از ۱۷۶ نمونه دریافت شده از بیماران، ۹۶ درصد نمونه‌های مثبت در شهرستان‌های بویراحمد (٤٥)، کهگیلویه (٣٧) و گچساران (١٤) بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: تاکید می‌کنیم چنانچه بخواهیم به سلامت از برهه حساس کووید ۱۹ عبور کنیم لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی را به شیوه صحیح رعایت کنیم.

وی اظهار داشت: ضروری است فاصله فیزیکی خود را رعایت کنید، از حضور در تجمعات و مراسمات ترحیم، تشییع، عروسی و دورهمی‌ها خودداری کرده و چنانچه مجبور به حضور در مکان‌های سربسته و شلوغ هستید فاصله حداقل یک و نیم متری را رعایت و از ماسک استفاده کنید.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این بیماری درمان قطعی ندارد و باید در پیشگیری از ابتلا به آن گام برداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: