به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۷۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
نیک مرام خبرداد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا دراستان،برای بیمه شده ها تا ۱۵شهریور و برای افراد فاقد بیمه تا پایان این ماه تمدید شد.

خبردنا: پروانه نیک مرام گفت: تاکنون سه هزار و ۵۰۲ پرونده دریافت تسهیلات کرونا با پنج هزار و ۱۹۸ نفر اشتغالزایی که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند به بانک‌های استان معرفی شده است.

نیک مرام افزود: تسهیلات درخواستی این تعداد پرونده افزون بر ۴۹۴ میلیارد ریال بوده است که از این میزان ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

او بیان کرد: بانک های پرداخت کننده تسهیلات شامل بانک انصار، بانک پارسیان، بانک تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات ایران، ملت، ملی ایران بوده اند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان، ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.

مبلغ این تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریال به ازای هر شاغل بیمه شده برای کسب و کار های آسیب دیده و ۱۶۰ میلیون ریال به ازای هر شاغل بیمه شده برای واحد هایی که به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده اند، است.

۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه ها و مجتمع های ورزشی، آموزشگاه های رانندگی و دیگر موارد مشمول تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع ویروس کرونا هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: