به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
حُکم ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم تدبیر و اُمید صادر شد.

به گزارش خبردنا، حُکم ریاست " دکتر پرویز یزدان پناه " بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی " دکتر سعید نمکی " وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم تدبیر و اُمید صادر شد.

در بخشی از این حُکم که در اختیار خبردنا قرار گرفته است چنین آمده:‌

جناب آقای دکتر پرویز یزدان پناه 

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد 

باسلام

پیرو ابلاغیه 100/71 مورخ 98/02/18 و باتوجه به مصوبه 1399/05/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حُکم بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امیدست با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و اُمید موفق و سرفراز باشید.

دکتر سعید نمکی 

وزیر 

خبردنا، انتصاب شایسته دکتر یزدان پناه در مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد را مجددا خدمت تمامی عزیزان و زحمت کشان حوزه بهداشت و درمان و دکتر یزدان پناه صمیمانه تبریک و اُمیدست در سایه باریتعالی برای رفع محرومیت های این حوزه گام های اساسی همانند گذشته بردارند ان شالله 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
1
0
فایدش چیه اصلاح طلب دولت هم رو به اتمام دولت انقلابی اومد باید بره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
اینها خودشون پروتکل بهداشتی را رعایت نکردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واسفا!!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: