به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۸۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هر واحد مسکونی ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت بانکی در نظر گرفته شده و هم اکنون آمادگی برای پرداخت این تسهیلات وجود دارد.

خبردنا: پژمان نیک اقبالی گفت: دولت از نوسازی واحدهای بافت های فرسوده در شهرهای دوگنبدان، دهدشت و یاسوج حمایت می کند.

نیک اقبالی افزود: برای نوسازی واحدهای مسکونی در این شهرها شهرداری ها،اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و بانک مسکن با هم مشارکت می کنند.

او بیان کرد: تخفیف ۵۰ درصدی هزینه عوارض صدور پروانه از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی واحد های مسکونی بافت فرسوده در سه شهر بزرگ استان است.

نیک اقبالی با اشاره به اهمیت نوسازی واحدهای مسکونی بافت های فرسوده در رفاه حال ساکنان افزود: اجرای طرح های بازآفرینی شهری مانند آسفالت معابر و ایجاد زیرساخت هایی مانند پیاده روسازی،پایگاه سلامت و کتابخانه های عمومی از دیگر اولویت ها برای ارتقای سطح زندگی شهروندان این مناطق است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای بهره برداری از ۹ طرح بازآفرینی همزمان با هفته دولت امسال در شهرهای بزرگ استان خبر داد.

او افزود: آسفالت محله های مسکونی بویراحمد شامل دولت آباد،مهریان،بلهزار،محمودآباد در بویراحمد،پیاده روسازی،پایگاه سلامت و کتابخانه کوی رادک و آسفالت محله سادات شهر دوگنبدان از جمله این طرح هاست.

دولت دوازدهم همچنین در قالب طرح اقدام ملی مسکن و کمک ودیعه مسکن سعی در تامین سرپناه مناسب برای مردم دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: