به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۸۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
معاون توسعه وزارت بهداشت با اشاره به مطالبات به حق کادر درمانی بهداشتی استان کهگیلوبه و بویراحمد گفت: مطالبات کادر درمان این استان در دستور کار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

خبردنا: حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور معاون درمان و معاون توسعه وزارت بهداشت برگزار شد گفت: ۱۴۳ هزار و ۱۴۸ دقیقه در ۱۴ هزار و ۴۴۹ برنامه مقابله با بیماری کرونا توسط صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تهیه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس با کمبود ژله، ماسک و دستکش مواجه بودیم اما در حال حاضر ژله، ماسک و دستکش به استان‌های قم، همدان و فارس ارسال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مرگ و میر کرونا در استان یک سوم میانگین کشوری است، افزود: از اسفند تاکنون ۷۴ نشست استانی کرونا برگزار و ۷۸۰ مصوبه داشتیم که فقط ۶ مورد از این مصوبات اجرایی نشده است، دوبار وزیر بهداشت به صورت کتبی مراتب قدردانی خود از مردم استان را به من اعلام کرد.علاوه بر این رئیس جمهور هم از اقدامات صورت گرفته قدردانی کردند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عروسی‌ها در ایام کرونا واقعا ما را اذیت کردند و مراسم تشییع و ترحیم پاشنه آشیل بودند و حالا در آستانه محرم شاید دیگران نگران انتقال کرونا در این ایام باشند اما چون می‌دانم دستورالعمل‌ها توسط هیئت‌های مذهبی رعایت می‌شود و به نظم تبلیغات اسلامی اعتقاد دارم نگران نیستم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی در این دولت گفت: از سال ۹۲ تاکنون به اندازه تمام گذشته در حوزه بهداشت کار انجام شده بیمارستان بهمئی نیازمند تجهیز است بیمارستان نرگسی در آستانه افتتاح و بیمارستان لنده در آستانه کلنگ‌زنی است.

کلانتری خواستار کاهش مطالبات کادر درمان استان شد و خطاب به معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: با توجه به شرایط استان اگر میزان پرداختی سایر استان‌ها از ۲۴ ماه به ۱۱_۱۲ ماه رسیده مطالبات استان کهگیلویه و بویراحمد را به سه ماه کاهش دهید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی گفت: بیمارستان‌های استان نیازمند یکسری امکانات و تجهیزات هستند، ضمن اینکه چارت خالی تکمیل و ساماندهی نیروی انسانی صورت گیرد.

در ادامه قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت گفت: نگران کمبود تجهیزات نباشید تجهیزات لازم در اختیار بیمارستان‌های استان قرار می‌گیرد و تنها منتظر لیست دانشگاه هستیم.

سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت مطالبات استان را درست و به حق دانست و گفت: خواسته‌ها و مطالبات استان در دستور کار قرار می‌گیرد تا سفری پر محتوا به استان انجام شده باشد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
کمبود ژله ؟؟!! ژله که زیاد تو بازار و مغازه ها هستش با انواع طعم
نام:
ایمیل:
* نظر: