به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۸۵۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان با رعایت کامل نکات بهداشتی و از روز شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ بازگشایی می شوند.

خبردنا: هادی زارع پور گفت: با توجه به سه وضعیت کرونایی شامل سفید، زرد و قرمز فعالیت مدارس استان نیز به صورت حضوری، ترکیبی یا غیرحضوری آغاز خواهد شد.

زارع پور افزود: کتاب های درسی تا هفته نخست شهریورماه امسال در اختیار دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرد.

او بیان کرد: مدیران مدارس استان امکانات مورد نیاز برای رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی کردن کلاس های درس را فراهم کنند.

زارع پور گفت: محتواهای آموزشی تهیه و پس از بازگشایی مدارس در اختیار دانش آموزان استان قرار داده می شود.

او افزود: باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به ویژه از طریق فضای مجازی به والدین دانش آموزان اطمینان داد که فعالیت مدارس استان با رعایت کامل نکات بهداشتی آغاز می شود.

زارع پور بیان کرد: تدریس مجازی به دانش آموزان از طریق برنامه «شاد» و آموزش های تلویزیونی انجام و آموزش هر درس در دوره ابتدایی ۲۵ دقیقه و در دوره های متوسطه اول و دوم نیز ۳۵ دقیقه ارائه می شود.

او افزود: حضور و غیاب دانش آموزان به طور روزانه انجام و کلاس های درس مجازی نیز با توجه به برنامه درسی دانش آموزان در ساعت های مشخص برگزار می شود.

سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
امکان نداره که هیچ دانش آموزی بره سر کلاس درس و فقط مدارس به صورت نمادین باز میشه...این خبر از طرف مدیر کل نوعی فرافکنی و تشویش اذهان عمومیه
نام:
ایمیل:
* نظر: