به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۸۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
شما و طرفدارانت در ٨٤ روز گذشته با نقد‌ها چه کرده اید؟ ما نقد نقد را پذیرفته و از آن استقبال می‌کنیم، اما اینکه نقد را با فحاشی پاسخ دهند همراهی نمی‌دانیم!

خبردنا - عادل علیبازی : نماینده کهگیلویه بزرگ در جمع خبرنگاران حوزه انتخابیه اش مطالب زیبایی فرموده اندکه اگر خود به آن‌ها عمل کنند حتما پسندیده‌تر است.

“محمد موحد “ گفته: با همفکری، تعامل، وحدت و همدلی برای توسعه گام برداریم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: قدردانی از زحمات همه خبرنگاران چه همراه و چه منتقد اصل فراموش نشدنی برای اینجانب است.

موحد نقد منصفانه را لازمه پیشرفت در هر حوزه‌ای خواند و در خصوص راه‌اندازی دفتر عمران و توسعه تصریح کرد:  در شهر‌هایی مانند کرمان و اصفهان این دفتر راه‌اندازی شده و همه مسوولان فارغ از نگاه سیاسی و باندبازی برای توسعه منطقه خود متحدند و گام برمی‌دارند، اما در استان ما متاسفانه خودزنی‌های زیادی وجوددارد بر این باورم که زمینه رشد فرزندان این دیار باید فراهم شود.

و اما نقدی بر این سخنان:

۱- جناب موحد همراهی با رسانه‌های منتقد را یک ضرورت برای خود برشمرده اند، اما نگفته اند در همان جلسه چند رسانه منتقد ایشان حضور داشته واز آن‌ها دعوت شده بود؟!

حضرت ایشان بفرمایند واکنش او و برخی حواریون اش به نقد‌های ارائه شده در “ خبردنا “ تاکنون چگونه بوده؟! از واگذاری به خدا تا نفرین و لعنت و فحاشی‌های شایسته فحش دهنده‌ها چیز دیگری بوده یا خیر؟! موحد این‌ها را همراهی با رسانه‌های منتقد می‌داند؟ اینکه “ سنگ‌ها را بسته و سگ‌ها رها شده باشند ” همراهی با رسانه‌های منتقد است؟!

اینکه خبر حذف ایشان از کمیسیون‌های مجلس تا یادآوری شعار‌ها و وعده‌های انتخاباتی اش و انتشار واکنش رییس دفتر تاجگردون به پیگیری کفالت گچساران و باشت مستوجب شدیدترین و رکیک‌ترین کامنت‌ها و تماس‌ها و قس علی هذا شود این همراهی با رسانه‌های منتقد است؟!

اینکه هر رسانه منتقدی مورد انواع تهمت‌ها و لعنت‌ها و نفرین‌ها باشد و برای حذفش دست به آسمان باشی و تیم فحاشان مشغول خدمت همراهی با رسانه منتقد است؟!

شما و طرفدارانت در ٨٤ روز گذشته با نقد‌ها چه کرده اید؟ ما نقد نقد را پذیرفته و از آن استقبال می‌کنیم، اما اینکه نقد را با فحاشی پاسخ دهند همراهی نمی‌دانیم!

جناب موحد ما همراهی شما را نخواهیم باید به چه کسی پناه ببریم؟! صادق باش!

۲- در باب توسعه و حمایت از فرزندان استان زیبا سخن راندی، اما همانند همان کلنگ‌های بی خاصیت ما نیز کلام بی خاصیت نمی‌خواهیم.

جناب موحد از کدام توسعه و حمایت از فرزندان کدام دیار سخن می‌گویی؟!

دیرزمانی نیست که گل سرسبد تاریخ توسعه کهگیلویه و بویراحمد” غلام رضا تاجگردون “ ناجوانمردانه و رذیلانه از سوی همفکران و همکاران شما مظلومانه و بسیار ناجوانمردانه پرپر شد و حتی یک کلام از شما در حمایت از او نشنیدیم و البته شنیدیم که “ از تصمیم مجلس حمایت میکنم” را گفته‌ای آنگاه امروز سخن از توسعه و حمایت از فرزندان این دیار با هر تفکر و سیاستی می‌گویی؟!

در مدل توسعه شما مخالف چه جایگاهی دارد از رسانه تا رقیب؟ همگان رفتار و عداوت شما با بزرگواری و سردار هاشمی دو جایگزین شما را در مجلس فراموش نکرده اند و امروز سخن گفتن بی عمل همان کلنگ بی خاصیت است که به درستی فرمودی مردم از آن خسته شده اند و بدان مردم از این هم خسته شده اند؟!

جناب موحد ممکن است پاسخ دهید در مدت بررسی اعتبار نامه و حتی بعد از آن چندبار با تاجگردون از باب حمایت از فرزندان استان با هر تفکری و برای کمک به توسعه استان جلسه یا تماسی داشته اید؟ شما هرگز نمی‌گویید، اما من خواهم گفت تا مردم بدانند “ هیچ”! و این برای کسی که داعیه تجربه ۲۰ سال نمایندگی و قریب به ۳۵ سال کار سیاسی دارد و می‌خواهد نماد غیرت و‌حمایت از فرزندان استان باشد در تاریخ به نیکی نخواهد ماند و به نیکی یاد نخواهد شد!

براستی تاجگردون برای توسعه استان موثر نبود؟ اگر چنین بوده و هست چرا در هنگام اینهمه ظلم آشکارا به او و رای مردم سکوت پیشه کردی و حتی یک تماس تلفنی با او نداشتی و همچنان هم نداری؟!

خبرنگاران همراه که این‌ها را از شما مطالبه نمی‌کنند منتقدان هم همراهی متفاوتی با آن‌ها دارید، جنس مطالبه گری رسانه‌ها را برای توسعه تبیین بفرمایید بسیار نیکو خواهد بود.

حضرت موحد دوران سخنان پستویی تمام شده و به برکت شبکه‌های مجازی تمام اعمال و رفتار ما به کسری از ثانیه به دور افتاده‌ترین دهات هم خواهد رسید. صادق باش!
 
* صاحب امتیاز و مدیرمسئول “ خبردنا “
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
0
درود بر شهبازی و تاجگردون
محمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
0
در باب شناخت موحد همین بس که از صفر تا صد موحد رو مدیون شخص گرانقدری است به نام آ میر احمد تقوی و در تمام دوره ها اگر حمایت شخص آ میر احمد نبود از اساس موحدی هم نبود و دستبوسی هایی ایشان از آ میر احمد هم نشان گر همین موضوع بود ولی در روزی که به تشخیص آ مزر احمد از تیشان خواسته شد که در انتخابات شرکت نکند،موحد به تمام حمایت هایی که از ایشان شد و به شخص حضرت آقای تقوی پشت کرد و سر خود و بدون هماهنگی در انتخابات دور قبل شرکت کرد و شکست سنگینی هم خورد...امان از نمک نشناسی.
ولی تمام افرادی که موحد رو میشناسن میدونن که شخصیت بسیار مرموز و پیچیده ای داره و به جز خودش و خداوند بزرگ کسی نمیتونه ادعا کنه که میشناسش.به هر حال پیچیدگی شخصیتیش رو هم در جریان حمایت از تاج گردون به عینه دیدیم.انشالله که خدا به راه راست هدایتش کنه
شهروند سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
1
0
درود بر اقای علیبازی شیوا و رسا بیان کردی
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
با سلام علیبازی همیشه مخالف بود نیش عقرب نه از ره کین است بلکه اقتضای طبیعتش چنین است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
1
0
جناب موحد صادق باش
علیدادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
1
0
بنازمت ککا حیف تاج که به دست موحد و همفکرانش حذف شد
حقجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
1
0
درود بر حاج عادل شجاع
حاجی در یک یادداشت مستقل از موحد بپرس موضعش در باره برکناری مسعودی اصل چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر: