به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۹۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
ورودی شهر یاسوج در تسخیر زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی قرار دارد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز همچنان به خواب زمستانی ادامه می‌دهد.

به گزارش خبردنا، ورودی شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران مملو از زباله و نخاله‌های ساختمانی بوده به گونه‌ای چهر این شهر زیبا با داشتن طبیعت بکر و دست نخورده را زشت و نازیبا کرده است.

شهر یاسوج با داشتن طبیعتی زیبا، بکر و دست نخورده به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته می‌شود اما در سال‌های اخیر این نعمت خدادادی مورد بی مهری و کم لطفی انسان‌ها قرار گرفته و روزانه شاهد نامهربانی‌ها با این سرمایه ملی هستیم.

بررسی‌های میدانی خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد ورودی شهر یاسوج مملو از زباله و نخاله‌های ساختمانی بوده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان متولی پاکسازی حریم جاده‌ها و ورودی شهرها در این زمینه بی توجهی می‌کند.

حریم جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد بویژه دو شهرستان سردسیری و زیبای بویراحمد و دنا پر از زباله و نخاله‌های ساختمانی بوده و زیبایی این دو شهرستان را به نوعی مخدوش کرده تا جایی که ورودی شهر یاسوج روی دیدن ندارد.

زباله در ورودی‌های شهر یاسوج به عنوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور چندسالی است که در دستورکار کارگروه مدیریت پسماند کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته اما مصوبات این کارگروه تاکنون نتوانسته گرهی از این مشکل بگشاید.

مهران مسعودی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه هر هفته حریم جاده‌ها و ورودی شهر یاسوج را پاکسازی می‌کنیم، گفت: جارو مکانیزه برای تمیز کردن  بلوارها رها را تر وتمیز می‌کنیم.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 30 کامیون در این راستا توقیف شده است./تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر: