به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، معاونین استانداری و جمعی از مسئولین به مناسبت هفته دولت با حضور در گلزار شهدای یاسوج با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبردنا، در این بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه فتح استان و فرمانده نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین استان حضور داشتند و با اهداء گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

حسین کلانتری با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر تصریح کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است که هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.
 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه آنان باشیم.
 
کلانتری از توجه ویژه دولت به استان اشاره کرد و گفت: در مواردی دست نوشته‌ هایی از رئیس‌ جمهور برای پیگیری و کمک ویژه به استان دارم که نشان می ‌دهد استان تا چه اندازه برای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی مهم بوده و دارای جایگاه ویژه است.

وی به برخی اقدامات مهم دولت در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی در استان اشاره و تاکید کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
استاندار عزیز یک نیم نگاهی قبل ازدرب ورودی اصلی گلزار خیابان گلزار به بلوار ساحلی وصل می کند 20 دمتر نمیشه چندین سال است شهرداری یاسوج توانایی اسفالت این .... واقعا ادم تاسف میخورد
نام:
ایمیل:
* نظر: