به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در اقدامی شایسته تا نیمه های شب در دفتر کاری خود در یاسوج ماند و پاسخگوی موکلان خود بود.

به گزارش عینی خبردنا، " دکتر مهدی روشنفکر " نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی، تا ساعت 23 شب (11 شب) در محل دفتر خود در یاسوج پاسخگویی موکلانی بود که برای رفع مشکلات و دغدغه های خود به وی مراجعه می کردند.

وی در این دیدارهای مردمی که با اشتیاق تمام با موکلان خود برخورد می نمود، تاکید داشت که همانند گذشته با افتخار در کنار مردم حوزه انتخابیه اش برای رفع مشکلات و دغدغه های آنان گام برمی دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با پوزش خواستن از موکلان خود بدلیل وجود ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: اگرچه وظیفه خود دانسته باید به خدمت مردم مناطق برسیم اما وجود ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این اجازه را تاکنون به ما نداده تا بتوانیم در مناطق در خدمت موکلان خود باشیم.

روشنفکر گفت: در مجلس شورای اسلامی و باوجود شرایط خاص حاکم بر وضعیت اقتصادی کشور، تلاش می کنیم با اجرای پروژه های عمرانی ، نشاط و امید را به مردم حوزه انتخابیه خود بازگردانیم و مردم مطمئن باشند در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: بیکاری بعنوان مهمترین معضل حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون عزمی ملی را می طلبد که امیدوارم قوای سه گانه برای رفع آن همانند گذشته در کنار هم تلاش مضاعفی از خود نشان دهند.

به گزارش خبردنا، حدود 200 مراجعه کننده با رعایت پروتکل های بهداشتی با نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: