به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

خبردنا: محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمدگفت: در دومین روز از هفته دولت ساخت بزرگترین مجموعه ورزشی تفریحی و ساحلی استان کهگیلویه و بویر احمد در یاسوج آغاز شد.

علوی با بیان اینکه این طرح شامل مسیر پیاده روی ویژه ورزش‌های همگانی به طول هشت کیلومتر، استخر شنای روباز، دریاچه ویژه قایقرانی و پیست سوارکاری است که در ساحل رودخانه بشار و حاشیه جنوب شهر یاسوج اجرا می‌شود، افزود: در شروع کار و مرحله اول ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسیر ویژه پیاده روی لحاظ شده است.

او با اشاره به اینکه این طرح در قالب طرح آزادسازی ساحل رودخانه بشار اجرا می‌شود افزود: ۲۰ هکتار از زمین حاشیه رودخانه بشار به این طرح اختصاص داده شده است.

رحمانی مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: این طرح یکی از صدو هفتاد طرح ورزشی است که در هفته دولت در استان‌ها اجرا می‌شود.

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویر احمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به استعداد و توانمندی‌های فرزندان استان در رشته‌های ورزشی بر توسعه فضا‌های ورزشی به ویژه در مناطق دور افتادۀ استان تاکید کرد و گفت: بخشی از اعتبارات مجموعه ورزشی تفریحی و ساحلی بشار با رایزنی‌های انجام شده از محل کمک‌های مالی وزارت نفت تامین شده است که جای تقدیر دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: