به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از اتصال سی سخت و کاکان به عنوان دو منطقه توریستی‌ جنوب ایران به شبکه فیبر نوری خبر داد.

خبردنا: محمد هادی امیری در این باره اظهار داشت: پروژه اتصال شهر سی سخت و دهستان کاکان به فیبر نوری با اعتباری افزون‌بر میلیارد ریال در روزهای آینده کلنگ زنی می‌شود.

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 20 پروژه مخابراتی این استان در هفته دولت خبر داد و افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها 190 میلیارد ریال هزینه شده است.

امیری عنوان کرد: نصب و راه اندازی 16 ایستگاه مخابراتی در روستاهای سرابتاوه، موردراز،بازرنگ بوستان باشت، بیمارستان جلیل یاسوج، گوشه، سرآسیاب یوسفی، کت ماهورباشت، آهورک از مهمترین این پروژه‌ها بوده که هر ایستگاه موبایل نیز روستاهای همجوار خود را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: پروژه فیبر نوری باشت به گزنکان با اعتبار 500 میلیون تومان و نصب و راه اندازی سوئیچEWSD شهید رجایی شهرستان دنا با اعتباری حدود دو میلیون تومان از دیگر پروژه‌های بوده که در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

امیری بیان کرد: 3 پروژه فیبر نوری کزنگان به بناری با 20 درصد پیشرفت، فیبر نوری بناری به چرام با 50 درصد پیشرفت و فیبرنوری بن پیر به آب‌شیرین با 10 درصد پیشرفت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان در دست اجرا است.

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با اتمام این پروژه شاهد اجرای طرح‌های بسیار خوبی در برقراری ارتباطی ایمن و پایدار آن هم در راستای شعار ارتباطی فراگیر درسطح استان هستیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
اعتبار 2 میلیونی
نام:
ایمیل:
* نظر: