به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خواستار جلوگیری ذیحسابان از انحراف‌های بودجه‌ای شد و گفت: در هزینه کرد اعتبارات صرفه جویی مد نظر باشد.

خبردنا: غضنفر آرام با تاکید بر اینکه ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان نمایندگان و مشاوران امین وزارت اقتصاد در دستگاه‌های اجرایی هستند، ، اظهار داشت: باید توجه و اهتمام ویژه‌ای نسبت اجرای قوانین و مقررات مالی در دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

وی خواستار صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات با برنامه ریزی و مدیریت کامل توسط ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: جلوگیری از انحرافات بودجه‌ای و ارائه صورتحساب‌های اعتبارات هزینه‌ای و تملک در موعد مقرر ضروری است.

آرام ابراز کرد: ذیحسابان دستگاه‌های اجرای باید تمام تلاش خود را در جذب اسناد خزانه اسلامی انجام داده و شناسایی و مولدسازی اموال مازاد دولتی دستگاه‌های اجرایی را به نتیجه برسانند.

وی همچنین استفاده از ظرفیت بند "واو" قانون بودجه سال 99 ( تهاتر) تاکید کرد و ادامه داد:با وجود وضعیت کرونایی و شرایط سخت تحریمی عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی در استان خوب و اثربخش بوده و تمام تلاش ما بر این است تا با هماهنگی و تلاش بهتر و بیشتر گامهای مهم و اساسی در راستای حل مشکلات اقتصادی استان برداریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نتیجه نشست‌های شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه به وزارت امور اقتصادی و دارایی منعکس می‌شود و ما امیدورایم که با تعامل و رایزنی با مرکز شاهد اتفاقات خوب و امیدوار کننده در حوزه اقتصادی استان باشیم.

آرام خاطرنشان کرد: در سال گذشته در حوزه وصول درآمدها و نیز تهاتر بدهی‌های بانکی و مالیاتی اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته و از این حیث در رده استان‌های برتر هستیم.

وی بیان کرد: در بحث رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاری نیز ادارات اقتصادی استان همراه و همگام مردم و بخش خصوصی بوده‌اند و امسال نیز بانک‌ها در راستای رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاری و بهبود محیط کسب و کار پای کار هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: