به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۹۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارافرینی امید با خدمات خوب و قابل قبولی که ارائه کرده رتبه اول استان و کشور را در اختیار دارد.

خبردنا: حشمت الله صمیمی در مراسم افتتاح خط تولید و توزیع مواد شوینده، بهداشتی و ضدعفونی به نمایندگی از طرح‌های اشتغال روستایی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نوراله‌زاده مدیرعامل صندوی کارافرینی امید برگزار شد گفت: صندوق کارافرینی امید با خدمات خوب و قابل قبولی که ارائه کرده رتبه اول استان و کشور را در اختیار دارد.

وی بیان کرد: طی این هفته اکثر طرح‌ها و پروژه‌های که بازدید داشتیم و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند بخش مهمی مربوط به صندوق کارآفرینی امید بود.

صمیمی با اشاره به اینکه سوله این واحد راکد بود و بعد از یک دهه این سرمایه منجمد به مولد تبدیل می‌شود، افزود: جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح دکترا این واحد را احیاء و به چرخه تولید بازگرداندند و به معنای واقعی امید تزریق کردند.

وی خطاب به مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: امسال در برنامه‌های اقتصادی استان احیاء ۲۵ واحد راکد دیده شده که از صندوق کارآفرینی امید درخواست داریم استان را در احیاء این طرح‌ و سایر طرح‌های بخش کشاورزی و اقتصادی بالای ۶۰_۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی کمک کند و تسهیلات لازم برای احیاء واحدها را پرداخت کند تا در سال جهش تولید این واحدها به چرخه تولید بازگردند و در تاریخچه خدمت دولت تدبیر و امید ثبت و ضبط شود.

صمیمی‌دوست عنوان کرد: محصولات این واحد شوینده و ضدعفونی کننده ۱۰۰ درصد جذب بازار استان می شود و امیدوارم با توسعه این واحد صادرات محصولات این واحد محقق شود.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: دکتر نوراله‌زاده تنها مدیر ملی دولت تدبیر و امید است که سالانه جهت پیگیری طرح ها و تامین مالی پروژه‌های اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

نوراله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این نشست ویدئو کنفرانسی ضمن قدردانی از حمایت‌های استان گفت: دکتر کلانتری چه در زمان حضور در ایلام چه در حال حاضر که استاندار کهگیلویه و بویراحمد هستند همواره صندوق کارآفرینی امید را مورد حمایت قرار داده‌ است.

وی به درخواست معاون استاندار پاسخ مثبت داد و گفت: صندوق کارآفرینی امید آماده همکاری با استان کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشت واحدهای راکد قابل احیاء به چرخه تولید است لذا لیست و وضعیت این طرح‌ها در اختیار مدیر صندوق کارافرینی استان قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: طرح‌هایی که تا تیر ماه سال آینده قابل بهره‌برداری هستند مورد حمایت صندوق قرار می‌گیرند، ضمن اینکه تا جایی که قانون اجازه دهد دوره تنفس به واحدهای تولیدی در نظر گرفته می‌شود.

نوراله‌زاده با بیان اینکه هر استانی بیشتر تلاش کند بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد ابراز امیدواری کرد با ریشه‌کنی کرونا بار دیگر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: