به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

خبردنا: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استانی خود به زنجان و بوشهر، "تلاش برای رونوق و جهش تولید و حمایت از تولیدگران و حل مشکلات کارگران" را از مأموریت‌های مهم دستگاه قضا عنوان و از اقدامات صورت گرفته توسط دادگستری‌ها در این زمینه تقدیر کرد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به وظایف بانک‌ها در حمایت از چرخه تولید، از عدم اجرای تعهدات بانک‌های دولتی نسبت به رونق کارخانه‌های تملیکی توسط این بانک‌ها که منجر به توقف در چرخه تولید کشور شده، انتقاد و تأکید کرد: هیچ توجیه و عذر و بهانه‌ای برای تعطیل یا نیمه تعطیل شدن واحدهای تولیدی تملیکی بانک‌ها قابل قبول نیست.

رئیسی با بیان اینکه همه باید در این شرایط خطیر برای روشن ماندن چراغ تولید در کشور تلاش کنند، متذکر شد: دستگاه‌های اداری و نظام بانکی که مربوط به حاکمیت می‌شوند، باید در حمایت از نظام تولید و تولیدگران پیشتاز باشند.

رئیس دستگاه قضا با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط دادگستری‌های زنجان و بوشهر برای حل مشکلات مردم و صیانت از حقوق عامه در این استان‌ها، اظهار کرد: اقداماتی چون رسیدگی به پرونده‌های معوقه، حل مشکل مربوط به پسماندها و تعیین تکلیف ته‌لنجی‌ها نشان داد اگر مسئولان برای حل مشکلات و مسائل اراده جدی داشته باشند، بسیاری از کارها که در پیچ و خم نظام اداری مانده‌اند، قابل حل هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: