به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت اردوگاه گردشگری در استان به بهره‌برداران بخش خصوصی واگذار می‌شود.

خبردنا: مجید صفایی در بازدید از منطقه گردشگری تنگ ماغر از اختصاص ۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیر ساخت‌ها در اردوگاه گردشگری تنگ ماغر شهرستان بهمئی خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد افزود: خوشبختانه در بودجه امسال از محل جهش تولید اعتبارات خوبی به زیر ساخت‌های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبار ۶۲ میلیارد ریالی برای اولین بار به توسعه گردشگری شهرستان بهمئی اختصاص یافته است، ادامه داد: از این مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبارات دولت از محل تملک دارایی است.

صفایی افزود: ۳۲ میلیارد ریال دیگر قرار است از طریق تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذار پرداخت شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: در چند روز آینده با تخصیص کامل این اعتبار اردوگاه گردشگری تنگ ماغر برای سرمایه گذاری به فراخوان عمومی گذاشته می‌شود.

وی از واگذاری هفت اردوگاه گردشگری استان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: این اردوگاه‌ها با چشم‌انداز توسعه گردشگری به ‌صورت ۲۰ ساله به بهره‌بردار بخش خصوصی واگذار شد.

صفایی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف تحقق شعار جهش تولید انجام می‌شود، افزود: ایجاد اشتغال، رونق صنعت گردشگری و افزایش زیرساخت‌های گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در سال ۹۹ است.

نام:
ایمیل:
* نظر: