به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: عملیات محور ملی پاتاوه به دهدشت بدون مشکل مالی تسریع می‌شود.

خبردنا: حجت‌الاسلام محمد موحد اظهار داشت: طرح ملی پاتاوه به دهدشت نقش بسزایی در رونق همه جانبه و برون رفت شهرستان کهگیلویه از بن بست دارد که برای تکمیل آن زحمات زیادی کشیده شد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: این جاده در سه قطعه در حال ساخت است که قطعات اول و دوم تکمیل و زیر بار ترافیک رفته و قطعه سوم هم در حال ساخت و پیشرفت خوبی دارد.

موحد گفت: بر اساس اهمیت موضوع و با توجه به اینکه از طرح‌های اولویت دار و مهم دولت برای تکمیل در سال جاری است، پیگیری‌های مکرری برای تامین اعتبار این طرح انجام شده و خوشبختانه اعتبار خوبی به این طرح تخصیص یافت.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده ۶۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه کشور و ۷۰ میلیارد تومان نیز از دفتر رهبر معظم انقلاب به این طرح تخصیص یافته که اعتبارات سازمان برنامه و بودجه به طرح تزریق شده و اعتبارات دفتر رهبری در روز‌های آینده به حساب کارفرما واریز می‌شود.

حجت الاسلام موحد بیان کرد: کارفرما و پیمانکار طرح دغدغه مالی و تامین اعتبار نداشته باشد و تمام توان خود را برای تکمیل طرح بکار گیرد تا زودتر شاهد تکمیل این طرح ملی و تاثیر گذار باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: