به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تشریح کرد:
وی اذعان داشت: برای مبارزه با کرونا و تداوم روند کنترل آن نیازمند همراهی بیش از پیش مردم شریف استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستیم.
خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی استان به ۸۱ نفر خبر داد.

به گزارش "خبردنا"، دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در دهمین روز از شهریورماه، ۲۵۴ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۹۴ نفر مبتلای قطعی هستند و ۱۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود:روز گذشته جواب ۱۴۲ نمونه کووید ۱۹ آزمایشگاه سلولی مولکولی دریافت شد که بیشترین موارد مثبت در کهگیلویه ۴۵ درصد، بویراحمد ۳۶ درصد، چرام ۹ درصد، لنده ۸ درصد و دنا ۲ درصد بوده است.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۴۹۷ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه خاطرنشان کرد: بار‌ها و بار‌ها در خصوص ناشناخته بودن ویروس کرونا و خطرناک بودن آن صحبت شده است، اما متاسفانه برخی‌ها اعتقاد چندانی به این موضوع ندارند و بدون سلاح و با آغوشی باز به پیشواز کرونا می‌روند.

وی با اشاره به سخت‌تر شدن شرایط در روز‌های آینده اذعان داشت: برای مبارزه با کرونا و تداوم روند کنترل آن نیازمند همراهی بیش از پیش مردم شریف استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین ضمن قدردانی از مسئولین، عزاداران و هیئات مذهبی در رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که به مردم توفیق داد امسال هم عزاداری خالصانه خود برای حضرت سید الشهدا (ع) و یاران باوفایش را انجام و ارادت خود را به پیشگاه آن حضرت نشان دهند که ان‌شاءالله این عزاداری‌ها مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: