به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
اولین نشست صمیمی خبری نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز بهداشت این استان برگزار شد.

به گزارش خبردنا، " مهدی روشنفکر " نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، اظهارداشت: رسالت خبرنگار شفاف سازی و اطلاع رسانی است و از اینکه رسانه‌ها اینگونه شفاف مطالب را مطرح می‌کنند، از آنها تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه قوت و ضعف‌های رسانه‌ها باید شناسایی شود، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید پارامترهایی که سبب افزایش مخاطب می‌شود را شناسایی کنند و از آن طرف مسائلی که هم باعث افول یک رسانه‌ها می‌شود، نیز باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم شورای اسلامی با تاکید براینکه رسانه‌ها نباید آلوده شوند چراکه با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه کثیف را تمیز کرد، یادآورشد: رسانه‌ها باید منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

روشنفکر، معامله با اصحاب قدرت در رسانه‌ها را محکوم و مذموم شده ذکر و اظهارداشت: رسانه‌ها باید نقد کنند، اما نقد کردن با تخریب مسئولان تفاوت دارد.

وی با اظهار تاسف از اینکه در جاهایی شاهد توهین در رسانه‌ها هستیم و البته معتقدیم شاخص‌های نقد در رسانه ها باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: حریم‌ها باید حفظ و هنجار شکنی نباید باشد. خطوط قرمز باید در رسانه‌ها مدنظر قرار بگیرد. گاهی طرح مسائلی که اتفاقا واقعیت هم دارند محل مفسده است. 

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی در ادامه، شرایط اقتصادی کنونی کشور را شرایط بدی برشمرد و اظهارداشت: ویروس کووید 19 نیز رونق را از بازار و اقتصاد انداخته و با این مشکلات ما باید گرفتاری‌ها را از دوش مردم برداریم.

روشنفکر گفت: حیات و ممات من در ارتباط با مردم است. من برای مخالفین خودم در حوزه اصولگرا و اصلاح طلب احترام قائل هستم. ارتباط با مردم برای من حالت کمک نفس است. این ارتباط را داشتیم و داریم. اگر الان نمی‌توانیم مستمر با مردم در حال حاضر ارتباط داشته باشیم به خاطر این بیماری کرونا است.

وی افزود: شرمنده موکلینم هستم. قول می‌دهم محور و اولویت کارم مردم باشد. با خود عهد بسته‌ام که به خاطر مردم وارد حاشیه نشوم و با مردم رو راست و صادق باشم. به رسانه‌ها هم توصیه می‌کنم که به حاشیه وارد نشوند. بر وحدت و همدلی مردم و مسئولان تاکید می‌کنم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد:‌ بر روی جذب سرمایه گذاری و رونق واحدهای تولیدی تاکید داشته و به خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.

روشنفکر گفت:‌ جذب سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و کشاورزی، راه اندازی کارگاه‌های تولیدی راکد و نیمه فعال و همچنین توسعه خدمات دهی به روستائیان در زمینه‌های مختلف به عنوان اولویت در دستور کار است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در سه فراکسیون مجلس بنا بدلایل خاص استان در این سه حوزه حضور یافته ام، ادامه داد: در فراکسیون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با توجه به وضعیت اسفباری که در استان کهگیلویه و بویراحمد هست، حضور داشته و متاسفانه در بحث خودکشی، طلاق، بیکاری و در بعضی از آسیب‌های این چنینی استان ما رتبه پررنگی دارد. 

وی از سفر هیئت رئیسه فراکسیون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته های آینده خبرداد و اظهارداشت:‌ از تمام کسانی که در انتخابات چه علیه من و چه له من مطلبی زده‌اند،؛ تشکر می‌کنم. از همه شرکت کنندگان در انتخابات چه مخالفان و چه موافقان تشکر می‌کنم. از همه دست اندرکاران انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه استاندار و معاون مربوطه نیز تشکر می‌کنم.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی در ارتباط با کفالت حوزه انتخابیه گچساران و باشت هم ادامه داد: هیئت رئیسه مجلس، کفالت مردم نجیب گچساران و باشت را به بنده پیشنهاد دادند، اما من نپذیرفتم.

روشنفکر با تاکید براینکه خودم را ملزم می‌دانم که پیگیر مسائل مردم گچساران و باشت باشم، اظهارداشت: هر چند انسان‌های مریض که کارشان شب نامه و شایعه پراکنی هست، هر چه دلشان خواسته‌اند، نوشته‌اند و پرونده سازی کرده اند. 

این نماینده مجلس تاکید کرد: نوکر مردم شهرستان‌های گچساران و باشت هستم و فرقی میان مردم زادگاهم لوداب و مردم عزیز باشت و گچساران نیست و پیگیر خواسته ها و مطالبات این دو شهرستان خواهم بود.

وی مشاوران واقعی خود در حوزه کاری را مردم دانست و خاطرنشان کرد: با کارشناسان و متخصصان هر حوزه مشورت دارم. من سرباز انقلاب و رهبری بوده و عضو کوچکی از حزب مردم هستم. مردم با همین نگاه به بنده رأی داده‌اند. مخالف تفریط و افراط بوده و همیشه پاسخگوی خبرنگاران و مردم هستم.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در کشور از جمله فشارهای اقتصادی و کروناویروس ، ادامه داد: تمام تلاش را در دوران امانت داری بر این قرار داده که اصل و اساس را در راستای معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم قرار دهم. توسعه استان و رفع مشکلات آن باید محور فعالیت همه متولیان باشد و رسانه‌ها نیز در راستای تحقق این توسعه گام بردارند.

روشنفکر گفت: از وضعیت صنفی، معیشتی، تجهیزاتی و امکاناتی رسانه‌های استان نگرانم و قطعا پیگیری می‌کنم.

وی افزود: قول می‌دهم شبانه‌روز محور تلاش و کارم در دروان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی معیشت، اشتغال و اقتصاد و چنین مشکلاتی باشد. با خودم عهد بستم بخاطر مردم وارد حاشیه نشویم و با آن‌ها صادق و روراست باشم بنابراین انتظار دارم رسانه هم از حواشی بپرهیزید و توسعه استان و رفع مشکلات را مدنظر داشته باشید.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده همدل و هماهنگ در حال دنبال کردن موارد استان هستیم، ادامه داد: از وضعیت صنفی، معیشتی، تجهیزاتی و امکاناتی رسانه‌های استان نگرانم و قطعا پیگیری می‌کنم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به تصمیم کمیسیون، تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان کلید خورده است.

روشنفکر گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ماموریت بررسی مسائل و مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان به بنده سپرده‌اند که بدون شک بعد از انجام مقدمات به صورت ویژه موضوع تحقیق و تفحص اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها کسانی در مجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان سهام دار نیستند، معلمان و فرهنگیان هستند، افزود: برخی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق، از هلدینگ‌های تامین اجتماعی و صمت وضعیت مالی بهتری دارند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به بحث بازگشایی مدارس، ادامه داد: بین سه تا پنج میلون دانش آموز در کشور از زیرساخت‌های استفاده از فضای مجازی محروم بوده که در زمینه ارائه آموزش‌های مجازی بدون شک با مشکل روبه‌رو هستند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
در این نشست هیچ خبرنگار ی سوالی نپرسید؟
این چه طرز خبر زدنه
مدیر پایگاه

سلام... آنچه ایشان گفته است سرجمع پاسخ سوالات طرح شده رسانه های حاضر در این نشست بوده است 

نام:
ایمیل:
* نظر: