به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛
دکتر یزدان پناه گفت: این بیماری مخرب زندگی همگان را به نوعی مختل کرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها راه مقابله با شیوع آن است.
خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی استان به ۸۳ نفر خبر داد.

به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در یازدهمین روز از شهریورماه، ۲۶۲ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۱۰ نفر مبتلای قطعی هستند.

وی افزود: امروز جواب ۱۶۱ نمونه کووید ۱۹ آزمایشگاه سلولی مولکولی دریافت شد و بالاترین درصد مبتلا در استان از آغاز تاکنون را داشتیم که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد ٥٠ درصد، کهگیلویه ٢٠ درصد، دنا ١٥ درصد و چرام ٦ درصد می‌باشد.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۵۶۲ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و دنا در وضعیت بسیار نگران کننده‌ای هستند و تقریبا ظرفیت تخت‌های بیمارستانی معین کرونا تکمیل شده و با ادامه این روند به مشکل برخواهیم خورد.

دکتر یزدان پناه گفت: این بیماری مخرب زندگی همگان را به نوعی مختل کرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها راه مقابله با شیوع آن است.

وی ابراز داشت: رفتار اجتماعی مردم در کنترل اپیدمی ویروس کرونا بسیار موثر است. چنانچه بسیاری از افراد بی‌توجهی عجیبی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند که این امر می‌تواند مخرب بوده و در صورت تداوم، عاملی برای مقررات سختگیرانه‌تر در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری باشد.

دکتر یزدان پناه در پایان خاطر نشان کرد: مردم نیز خود به یکدیگر هشدار می‌دهند مراقب باشیم، مراعات کنیم و ماسک بزنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: