به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
روشنفکر خبرداد:
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح مهریان بعد از ۲۰ سال انتظار خبر داد.

به گزارش خبردنا، اجرای تقاطع غیر همسطح در سه راهی «یاسوج-اقلید-مهریان» از مطالبات به حق مردم در دو دهه اخیر بوده زیرا این سه راهی به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز در بویراحمد عنوان «سه راه مرگ» را 20 سال با خود به یدک می‌کشد.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فردا پنجشنبه 13 شهریورماه با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی می‌شود.

وی یکی از اهداف اجرای این پروژه را رفع تداخل ترافیکی عنوان کرد و افزود: قرارداد اولیه این پروژه بیش از 720 میلیارد ریال بوده و در صورت تامین اعتبار در مدت زمان 24 تا 30 ماهه باید به بهره برداری برسد.

روشنفکر محل تامین اعتبار این پروژه را از اعتبارات ملی جاده یاسوج-اقلید عنوان کرد و گفت: همچنین افتتاح رسمی پروژه افزایش طول باند فرودگاه یاسوج، بازدید از جاده پاتاوه-دهدشت، بررسی مشکلات جاده در دست ساخت چرام-گچساران و بافت فرسوده گچساران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه پروژه باند فرودگاه یاسوج از 2 هزار و 600 متر به 3 هزار و 200 متر افزایش یافته است، ادامه داد: امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط پیکر فوکر 100 و ایرباس 320 در این فرودگاه فراهم شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
اینکه مالزمان زارع
نام:
ایمیل:
* نظر: