به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
نماینده بویراحمد و دنا:
وی به وزیر گفت: دستور دهید تا دستگاه‌های مربوط به پرواز در روز‌های برفی و بارانی نیز برای فرودگاه فراهم شود.
خبردنا: نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: اگر قرار است روند فرودگاه یاسوج مثل قبل باشد اگر تبدیل به گلخانه شود محل درآمدزایی مردم خواهد گردید.

به گزارش"خبردنا"، مهدی روشنفکر در آیین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح مهریان خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: استاندار به جد مشکلات استان را پی‌گیری می‌کند که در هیات دولت باید از او قدردانی شود.

وی گفت: مایه خوشحالی است که طول باند فرودگاه افزایش پیدا کرده و شرایط خوبی برای نشست و برخواست هواپیما فراهم شده و می‌توانیم روزانه در این فرودگاه ۲ پرواز داشته باشیم در حالی که روزانه ۲۰۰ نفر از یاسوج به شیراز برای پرواز به تهران می‌روند.

این نماینده مجلس گفت: ظرفیت پرواز به مشهد را هم داریم و اگر صورت گیرد روزانه می‌توانیم پرواز به مشهد داشته باشیم.

وی گفت: آقای وزیر تکلیف فرودگاه یاسوج را معین کنید آیا روند چنان است که مثل گذشته به تعطیلی کشیده می‌شود و اگر مثل گذشته باشد فایده ندارد.

روشنفکر ادامه داد: بیش از ۳۰۰ هکتار زمین آبی را فرودگاه تصرف کرده و میلیارد‌ها تومان خرج شده اگر شرایط مثل گذشته باشد نمی‌تواند سودمند باشد اگر زیر کشت گلخانه می‌رفت سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان سود به جیب مردم می‌رفت و اگر زیر کشت حبوبات می‌رفت ده میلیارد تومان برای مردم سود داشت.

وی به وزیر گفت: دستور دهید تا دستگاه‌های مربوط به پرواز در روز‌های برفی و بارانی نیز برای فرودگاه فراهم شود.

این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: به استانی که در بن بست است توجه کنید، ۶۵۰۰ کیلومتر راه داریم که ۴۴۰۰ کیلومتر روستایی و از این مقدار تنها نیمی آسفالت است که نسبت به نرم کشوری بسیار پایین هستیم.

وی گفت: مثل دیگر استان‌ها دنبال توسعه آزادراه هستیم کلیه کار‌های ما زمینی است آزادراه یزد ۴ برابر ماست اگر اتصال یاسوج به آزادراه شیراز به اصفهان درست شود و مشکل چهارخطه یاسوج به شیراز برطرف شود از بن بست بیرون می‌آییم.

این نماینده مجلس گفت: اتصال جاده کبگیان به جاده پاتاوه- دهدشت هزینه کمی دارد که باید اجرایی شود همچنین برای رونق اقتصاد در استان و در کل جنوب کشور باید موضوع راه‌آهن یاسوج- اقلید به صورت جد در دستور کار قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: