به روز شده در: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۷۰۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

خبردنا: مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رونمایی نسخه جدید شاد گفت: نسخه جدید شاد تعاملی تر، امکانات نرم افزاری قدرتمندتری نصب و همچنین محتوای آموزشی استاندارد در آن تعبیه شده است لذا معلمان و دانش آموزان می توانند صفحه شخصی خود را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، سیدحسن الحسینی در مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) گفت: ما اصولا در شرایطی هستیم که حدود ۹۰ درصد دانش آموزان در دنیا وضعیت تحصیلی شان دگرگون شده و در شرایطی هستیم که تحول بزرگی در نظامهای آموزشی در حال وقوع است. کشور ما توانست از همان ابتدا به گونه ای مدیریت کند که آموزش تداوم داشته باشد؛ الان فقط بحث تدوام آموزش نیست و بحث کیفیت آموزش هم برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: نسخه جدید شاد تعاملی تر شده است. امکانات نرم افزاری قدرتمندتری نصب و محتوای آموزشی استاندارد تعبیه شده است و معلمان و دانش آموزان می توانند صفحه شخصی خود را داشته باشند. تعامل مناسب و لایو چه صوتی و تصویری برقرار می شود و تمام مناسبات کلاس فیزیکال را در شاد قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: به صورت عمومی خدمات پایه شاد تعریف شده است. این خدمات رایگان، همگانی و باکیفیت و قابل استفاده است. انتظار ما این است که همین خدمات را در مدارس غیردولتی هم داشته باشیم.

الحسینی افزود: فضای کاملا امنی هم برای کلیت شبکه شاد از جهت زیرساختی و هم محل امنی برای تدریس و تعلیم و ارتباط دانش آموزان فراهم شده است و هیچ ورود کاربر غیر معتبر در سیستم نداریم. همه با هویت مشخصی ورود می کنند و به همین جهت خیال خانواده ها راحت باشد.

وی ادامه داد: پازل آموزش طوری چیده شده که همه دانش آموزان استفاده کنند و هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم. بستر فراهم است و امیدواریم سال پرباری داشته باشیم. همچنین فوق برنامه ها در این فضا تعریف شده است.

مسئول شبکه شاد با بیان اینکه در تابستان شاهد بودیم که فوق برنامه های قدرتمندی اجرا شد، گفت: هم تعلیم و هم تربیت در شاد جریان خواهد داشت و امید می رود سال خوبی داشته باشیم، به خصوص که پیش بینی شده است برای تمام سطوح مدیریت پی ای بالا بیاید.

به گفته الحسینی، سیستم پشتیبانی که برای اینکار تعریف شده است سیستم مطمئن است و راهنمای خوبی برای دسترسی آسان فراهم شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: