به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
یزدانپناه خبر داد؛
وی افزود: از مردم شریف استان می‌خواهیم با توجه به آنکه درحال گذراندن روز‌های سختی هستیم از تجمعات بپرهیزند، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و ماسک را حتما بپوشند.
خبرنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۸۷ نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی ۵۲ و ۸۷ ساله در چرام و بویراحمد گزارش شد، این جان باختگان دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

به گزارش"خبرنا"؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه گفت: در چهاردهمین روز از شهریور ماه، ۲۷۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و تحت درمان اند که از این تعداد ۱۱۴ نفر مبتلای قطعی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ بیمار کرونایی نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند، عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۸۶۱ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدانپناه افزود: از ۲۸۱ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز در بویراحمد ۳۵ درصد، کهگیلویه ۳۱، دنا ۱۳، گچساران ۹ و بهمیی ۶ درصد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه از حجه الاسلام والمسلمین افتخاری؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، روحانیت استان، هیآت امنای مساجد و مردم استان بخاطر همکاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام سوگواری‌های محرم قدردانی نمود.

وی همچنین یادآور شد: در رابطه با بازگشایی مدارس کشور، احتمالا وزارت آموزش و پرورش از ستاد ملی کرونا مجوز بازگشایی مدارس را اخذ نموده است که دانشگاه علوم پزشکی استان تابع قانون می‌باشد و وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم شریف استان می‌خواهیم با توجه به آنکه درحال گذراندن روز‌های سختی هستیم از تجمعات بپرهیزند، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و ماسک را حتما بپوشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افراد مسن، دیابتی، مبتلا به آسم و بیماری‌های ریوی، وزن بالا، بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا، دارای بدخیمی و پیوند کلیه و کبد می‌باشند درخواست کرد در خانه قرنطینه شوند و از حضور در تجمعات بپرهیزند.
نام:
ایمیل:
* نظر: