به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۱۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
2 مدیر جدید در شهرستان های بویراحمد و دنا منصوب شدند.

خبردنا: در طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس جدید این اداره در شهرستان دنا منصوب شد.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی از سوی " مجید صفایی " مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تلاش های " سید صدیف موسوی " رئیس سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دنا تقدیر و " سجاد نیک اخلاق " از کارشناسان باسابقه این اداره کل به عنوان رئیس جدید منصوب شد.

گفتنی است؛ آئین تکریم و معارفه رووسای قدیم و جدید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دنا در سالن بهداشت و درمان شهرستان دنا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بصورت داخلی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، معاونین اداره کل و روسای میراث فرهنگی در شهرستان های استان برگزار شد.

** مُدیر اداره ورزش و جوانان بویراحمد منصوب شد

همچنین با حضور معاونان اداره کل تربیت بدنی استان،" مهدی روایی " قهرمان نام آشنای هم استانی و رکورد دار نوجوانان، جوانان، بزرگسالان ایران و نائب قهرمان جهان در رشته پرتاب نیزه به عنوان مدیر ورزش جوانان شهرستان بویراحمد منصوب شد.

وی پیش از این مدیر پایگاه قهرمانی استان را به عهده داشت و عنوان پرافتخارترین ورزشکار هم استانی را با خود یدک می کشد.

" روایی " جایگزین " رحیمی نیا " شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: