به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
فرمانده نیروی انتظامی استان
وی افزود: بخاطر شیوع ویروس کرونا و بخاطر عدم مراجعه افراد به پارک‌ها روشنایی پارک‌ها قطع شده است و همین سبب گردیده تا پارک‌ها به فضای امنی برای خلافکاران تبدیل شود.

خبرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مبتلا شدن ۷۲ تن از پرسنل نیروی انتظامی استان به ویروس کرونا و عروج شهادت گونه سه تن از پرسنل نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش "خبرنا"، سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۲ تن از پرسنل نیروی انتظامی استان به کرونا مبتلا شده اند، که از این تعداد ۱۸ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و متاسفانه سه تن از همکاران خدوم نیروی انتظامی نیز عروجی شهادت گونه داشته اند.

سردار انصاری در ادامه نسبت به حرف و حدیث‌ها و توهین‌ها در فضای مجازی واکنش نشان داد و بیان کرد: متاسفانه این روز‌ها در فضای مجازی به راحتی شایعه پراکنی و توهین نسبت به مقامات و افراد صورت می‌گیرد و از مراجع قضایی درخواست داریم که با چجنین افرادی برخورد قاطع شود، تا این رویه موجب عادی انگاری و باب شدن ناهنجاری نشود.

وی افزود: بخاطر شیوع ویروس کرونا و بخاطر عدم مراجعه افراد به پارک‌ها روشنایی پارک‌ها قطع شده است و همین سبب گردیده تا پارک‌ها به فضای امنی برای خلافکاران تبدیل شود.

سردار انصاری خاطر نشان کرد: در بحث بازگشایی مدارس باید نسبت به ارائه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و دانشجویان دقت لازم صورت گیرد و در این سرویس‌ها رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار باشد تا سلامتی دانش آموزان و دانشجویان به خطر نیفتد، وی همچنین خواستار اتخاذ تصمیم و توجه به دانش آموزان در مناطق روستایی و محروم شد و خاطر نشان کرد برخی از خانواده‌ها در مناطق روستایی توان خرید دستگاه‌های اندروید برای دانش آموزان را ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این نشست با مقایسه میزان مبتلایان ویروس کرونا در دو شهرستان بویراحمد و کهگیلیویه تصریح کرد: میزان شیوع در شهرستان کهگیلیویه در مقایسه با شهرستان بویراحمد شرایط خطرناکتری دارد، و می‌طلبد که به وضعیت شهرستان کهگیلیویه نگاه ویژه تری داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: