به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۹ طرح گردشگری تا پایان دولت دوازدهم در این استان خبر داد.

به گزارش خبردنا، مجید صفایی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان دولت دوازدهم 9 طرح گردشگری در قالب جهش تولید در شهرستان‌های مختلف این استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی از آغار عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده خبر داد و افزود: پروژه گردشگری موگرمون لنده یکی از پروژه‌های مهم جهش تولید در استان بوده و این نخستین پروژه سرمایه گذاری جهش تولید در استان بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

صفایی، میزان سرمایه گذاری این پروژه را 72 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: از مجموع اعتبار اختصاص یافته به اردوگاه گردشگری موگرمون، 15 میلیارد ریال اعتبار ملی، 10 میلیارد ریال اعتبار استانی و 15 میلیارد ریال سهم سرمایه گذاری بنیاد علوی است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری این اداره کل نیز 32 میلیارد ریال تسهیلات به این پروژه اختصاص یافته است.

صفایی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این اردوگاه گردشگری سوئیت‌های اقامتی، آلاچیق، سکوی نشینمن، رستوران، آبشار مصنوعی، سرویس بهداشتی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: احداث اردوگاه گردشگری موگرمون لنده یکی از 9 پروژه مصوب شده جهش تولید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بوده که با سرمایه گذاری بنیاد علوی کشور در حال اجرا است.

نام:
ایمیل:
* نظر: