به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس استان تاکید کرد.

خبردنا: حسین کلانتری در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت: بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا همه مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نظارت آموزش و پرورش و توجه به سلامت دانش آموزان بازگشایی شدند.

کلانتری با اشاره به اینکه تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت سرویس‌های بهداشتی و زوج وفرد کردن کلاس‌ها باید همچنان مد نظر مدیران مدارس قرار بگیرد افزود: همچنین هیچ دستگاه خدمات رسانی حق قطع آب، برق وگاز مدارس را ندارند و در غیر این صورت مورد پیگیرد قضایی قرار میگیرند.

استاندار همچنین گریزی به روند افزایشی کرونا در استان زد و بیان کرد: پاساژها، دفاتر پیشخوان دولت، مراکز اقامتی و پایانه‌های برون شهری باید توان بیشتری برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بکار گیرند.

کناری فرماندار شهرستان بویراحمد نیز با اشاره به اینکه ۵.۵ دانش اموزان مدارس شهرستان بویراحمد مبتلا به کرونا هستند گفت: با در نظر گرفتن روش‌های مختلف نباید تحصیل به تعویق بیافتد، ولی آموزش وپرورش هم باید نظارت بر اجرایی شدن ونحوه برگزاری کلاس‌ها را داشته باشند.

کلانتری با بیان اینکه در هر شهرستان که وضعیت قرمز شود، جای نگرانی بیشتر است، افزود: باید پروتکل‌ها به شکل مناسبی اجرایی شود.

استاندار با تاکید بر لزوم کنترل روند افزایشی کرونا در استان، بیان کرد: در حوزه جمعه بازار با همکاری خود اصناف تمهیدات لازم اجرایی شود.

کلانتری گفت: دستگاه‌ها نیز طی این هفته هیچ‌گونه فراخوانی نداشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: