به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از سیر صعودی ورود بیماران کرونایی به ICU بیمارستان شهید جلیل یاسوج اظهار نگرانی کرد.

خبردنا: محمد مهدی بانشی اظهار داشت: متاسفانه روند ورود بیماران کرونایی به ICU به بیمارستان شهید جلیل یاسوج روند صعودی نگران کننده‌ای داشته و از سویی ورود بیماران کرونایی به سایر بخش‌های بیمارستانی نیز نگران کننده است.

وی تعداد بیماران بستری شده در بخش ICU بیمارستان شهید جلیل یاسوج را 14 نفر عنوان کرد و افزود:‌ علاوه بر افزایش آمارهای عنوان شده، آمار مرگ و میرها هم در استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه روند افزایشی تاسفبار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در پیک اول شیوع ویروس کرونا، استان کهگیلویه و بویراحمد در کنترل این ویروس بصورت مطلوب عمل کرد اما متاسفانه در پیک دوم وضعیت مطلوبی وجود ندارد.

بانشی از شدت گرفتن آمار مبتلایان به کرونا در این استان در پیک دوم شیوع این ویروس خبرداد و خاطرنشان کرد: شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه دارای پیک‌های سختی در این ایام هستند.

وی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک از مهمترین راهکارهای پیشگیری از افزایش آمارهای مبتلایان به ویروس کرونا بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، برگزاری تجمعات بویژه عزاداری ها را عامل اصلی شیوع گسترش ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و یادآورشد: اگرچه از تجمعاتی مانند عروسی تا حدودی جلوگیری شده اما متاسفانه تجمعات عزاداری شلوغ تر از گذشته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: