به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
طی احکامی جداگانه؛
با عنایت به تعهد، شایستگی و رضایت از عملکرد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا" منصوب می‌شوید.
خبردنا؛ در احکامی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مدیران شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و دنا منصوب شدند.

به گزارش "خبردنا" دکتر یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگلویه و بویراحمد در حکمی ظفر پریسای سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا را به عنوان مدیر این شبکه معرفی و منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، شایستگی و رضایت از عملکرد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا" منصوب می‌شوید تا با استعانت از خداوند سبحان و با تکیه بر توان و همت خویش و مشارکت و همیاری سایر همکاران زیر مجموعه با هماهنگی اینجانب و معاون محترم بهداشتی دانشگاه در راستای نیل به اهداف نظام سلامت و دولت تدبیر و امید گام بردارید، توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستارم.
 
همچنین طی حکمی دیگر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

 در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر محمد طاهر طیب زادگان

سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه

با سلام و احترام؛

با عنایت به تعهد، شایستگی و رضایت از عملکرد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان “مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه” منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند سبحان و با تکیه بر توان و همت خویش و مشارکت و همیاری سایر همکاران زیر مجموعه با هماهنگی اینجانب و معاون محترم بهداشتی دانشگاه در راستای نیل به اهداف نظام سلامت و دولت تدبیر و امید گام بردارید، توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستارم.

دکتر پرویز یزدان پناه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

برپایه این گزارش طیب زادگان پس از کناره گیری کورش داوری در تیرماه ۹۸ با حکم سرپرستی عهده دار این مسئولیت بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: