به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین "خبردنا" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را نقد کنید.

خبردنا - سید هاشم تقی زاده سوق ؛ عملکرد سید محمد موحد در سه ماهه‌ی مسئولیت نمایندگی در دوره‌ی جدید مجلس شورای اسلامی که مستظهر به آرای هشتاد هزار نفری است، یک واقعیت را برای مردم فهیم شهرستان کهگیلویه تداعی می‌کند. حسرت نبودن موحد در دوازده سالِ گذشته و فرصت‌های بیشماری که از دست رفت.

عملکرد تقریبا هیچ و خسران ناپذیر نماینده‌ی سابق، تجربه‌ای تلخ بود. اما در عین حال عبرتی شد، جهتِ پرهیز از انتخاب اشتباه برای وکالت خویش.

در کنار هشت سال تلاش نماینده‌ی اسبق، علی رغم خدمات نسبتا خوبِ ایشان، تقابلات نابجا و غیرمعقول، نداشتن درک مناسب از شرایط آن روز‌های مملکت و پرخاش به عناصر نظام جهت در راس قرار گرفتن حواشی، عقوبتی جز بی توجهی دولت به توسعه‌ی شهرستان کهگیلویه نداشت.

ناتوانی، ضعف و بی رمقی نماینده‌ی سابق در مسئولیت خطیر وکالت، نداشتن برنامه‌ی توسعه محور و سردرگمی میان راضی نمودن ارباب جمعی و حلقه‌ی نزدیکان خویش در سپردن مسئولیت‌ها در کنار اقدامات محیرالعقول ش، مردم را به تفکر فرود برد، تا برای رهایی از این دور باطل، روی به حمایت از مدیری کهنه کار، اما راه بلد بیاورند.

حقیقتا موفق شدند و امروز با توجه به گستردگی شبکه‌های اجتماعی، به خوبی در جریان اقداماتِ مدیران منتخبِ خود قرار گرفته اند و با فعالیت مستمرِ در فجازی، ناظرِ بر اعمالِ نماینده‌ی منتخب هستند.

پرداختن به عملکرد نماینده‌ی محترم شهرستان، خارج از مبحث این مقال است. زیرا به لطف شبکه‌های اجتماعی، مردم به خوبی ریزِ جزئیات اقدامات صورت گرفته توسط آقای موحد را نظاره می‌کنند. واکنش‌های کاربران مجازی در شهرستان، نشانگر رضایت بخش بودن مردم از منتخب خویش است.

پس از سال‌ها راکد بودن پروژه‌های عمرانی حوزه‌ی انتخابیه، شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی، توسط نماینده‌ی منتخب با کارشناسان و مسئولین مربوطه با پروژه‌های گوناگون در شهرستان هستیم.

جدیت حاج آقای موحد، نوید روز‌های خوبِ از سرگیریِ پروژه‌ها را می‌دهد.

آبیاری زمین‌های دهدشت غربی، بزرگترین مطالبه‌ی مردم است. ویدئوی پخش شده‌ی اخیر از جلسه‌ی تخصصی نشستِ مربوط به آبیاری زمین‌های دهدشت غربی، موجی از امیدواری در دل مردم ایجاد نمود.باید به صراحت کلام و قدرتِ تاثیرپذیری منتخب مردم آفرین گفت.

موحد به عنوان نماینده‌ی کهگیلویه در سه ماهه‌ی نخستِ مسئولیت خود، در دیدار با اعضای کابینه‌ی دولت محترم، مدیران مختلف دستگاه‌های اجرایی نظام، به خوبی، تعامل با دولت را به نماینده‌های سابق و اسبقِ شهرستان دیکته کرد.

واقعیت این است، موحد به عنوان تنها نماینده‌ی مجلس یازدهم تا به امروز با نیمی از اعضای دولت آقای روحانی دیدار داشت، تا صدای محرومیت شهرستان را مخابره کند.

ماحصل جلسات مستمر و ملاقات‌های صورت گرفته، آغاز طرح‌های زیربنایی در بهمئی، لنده؛ دیشموک و چرام بود.

موحد در همین اندک زمان کوتاه اثبات کرد، مرد تعامل با ارکان نظام است. زیرا بمانند نماینده‌ی سابق، ماکت آتش نزد تا نگاه دولت را به شهرستان تقابلی کند؛ و بمانند نماینده‌ی اسبق، در میدان آقا بالاسر‌های مجلس قرار نگرفت تا از تریبون خانه‌ی ملت به عناصر نظام پرخاش کند.

حقیقت را باید پذیرفت، مسیر ما در گذشته اشتباه ترسیم شده بود. اگر همان سال ها، مانع از حضور رفتن آقای موحد به بهبهان می‌شدیم، امروز برای از سرگیری طرح‌های کلنگ زده‌ی دوره‌ی آخر خود موحد، خوشحالی نمی‌نمودیم. اما گذشته را تجربه می‌دانیم و با آن آینده را می‌سازیم.
 
ان شاالله
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
1
ورودتان بایدعالی بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
2
2
جناب تقی زاده سوق اتفاقا این مطلب باد برای سردار هاشمی مینوشتی نه حاج آقات فقط وفقط سردار هاشمی....عامل بدبختی وفقر وبیکاری جوانان بیچاره ایشون بودن....شماهم دنبال کاره شخصی هستی وسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
2
1
وای از چاپلوسی و تملق
نام:
ایمیل:
* نظر: